trouwjurk buitenland bestellen of...

Discussie in 'De lounge' gestart door woezeltje1, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Hallo meiden...

Ik ben al getrouwd maar omdat we toen der tijd geen geld hadden.
    Hebben gratis getrouwd en er was geen feest,geen jurk geen taart.
    Maar volgend jaar willen we weer JA zeggen tegen elkaar en dan wel met alles der op en der aan.Nou hoor ik wel eens om me heen dat ze via ebay trouw jurk bestellen.
    En dat je dat een hoop geld bespaart.Heeft iemand ervaring daar mee of een link?
    Of heeft iemand zelf nog een mooie jurk te koop maar 38,40?

alvast bedankt
    liefs woezeltje

2. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    #2 mel123, 16 jul 2011
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
    Ik heb mijn jurk ook via Ebay besteld, het heeft mij echt heel veel geld gescheelt en de kwaliteit van de jurk is echt goed hoor. Erg dik gevoerd er zitten geloof ik 4 verschillende lagen stof over elkaar.
    Als je je maten echt goed opmeet dan kan er weinig fout gaan.
    Ik was in elk geval voor 116,- euro klaar ;)
    (had hier de link van Ebay staan maar weet niet of dit mag? Dus heb hem maar ff weer weggehaald ;) Als je hem wilt zien dan pb maar

Dit ben ik met de jurk aan maar om te vergelijken is het handiger om de link erbij te hebben denk ik? :D

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

wauw mooie jurk

4. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd een heel mooie jurk

5. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    leuk dat jullie alsnog een feestje doen! Ik heb nog een witte bruidsjurk maat 38/40 (niet gedragen)... Als je interesse hebt, pb maar!

Ik heb geen ervaringen om een jurk uit het buitenland te halen, zou ik ook niet zo snel doen denk. Maar een mooie galajurk o.i.d kan ook erg mooi zijn en is niet zo duur...

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    als wij gaan trouwen, bestel ik hem hier
    Supersize Fashion - Home page

die importeert ook uit china, voor max 150 euro geloof ik, en dan heb je toch een soort nederlands contact, uitleg etc
    ik had hem een link verzonden van ebay, en dat kon allemaal gewoon dus :)

7. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik ga hem helijk opslaan tussen de favotieten

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij willen volgend jaar trouwen, en dan gaan we ook de kleding (jurk en pak) bij een wholesale in china bestellen. Zou dan voor ons drieën voor bijna 300 euro klaar zijn.

Tja, heel leuk hoor, zulke jurken enzo, maar vind het gewoon zonde van het geld. 1500 euro voor een jurk die je 1 dag aan hebt..

9. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Super bedankt allemaal.
    Ik heb sommige een pbtje gestuurd en inderdaad vind al na 900 euro voor een jurk erg duur die maar 1 dag hebt.

en die jurk op de foto prachtig!!!!

10. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    Bedankt voor de leuke reacties op mijn jurk :) Ben er nog steeds blij mee (2 weekjes geleden getrouwd) hij hangt nog steeds aan de deur en wil hem eigelijk nog niet opbergen haha :D
    Maar voor maar 116,- euro is echt een koopje voor een heel mooie jurk en geen enkele gast kon er vanaf zien dat hij zo weinig kostte ;) Heb echt heel veel leuke reacties gehad.

11. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Maar hoe weet je nu zeker of ie past? Als je m hier bij een trouw boetiek koopt moet ie toch steeds op maat gemaakt worden? Ja ik weet het niet hoor. Ik ben niet getrouwd en zou ook nooit 1000 euro voor een jurk uit willen geven. Maar hier ben ik dan wel benieuwd naar?! Vind de jurk van mel123 ook errug mooi!!

12. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    weet niet waar je vandaan komt maar ik heb mijn jurk hier vandaan.......... www.lanova.nl. Is in dordrecht.Wel duurder als 116 euro dat dan wel maar nog steeds leuk geprijste jurken vind ik.

13. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Heb geen trouwjurk oid in het buitenland besteld hoor, maar volgensmij kan je dat gewoon door een naaister laten doen. Ik doe (en deed dat ook in NL) wel eens met kleding die net niet goed zit, bv een mooi pak, die nemen ze dan gewoon heel mooi in (of leggen iets uit) op plekken waar het nodig is en is vaak snel klaar dus kun je iets voor de grote dag doen..

14. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    Tja ik heb gewoon mijn maten goed opgenomen en toen de jurk aankwam paste hij hardstikke goed. Ik ben alleen nog een klein beetje afgevallen waardoor hij ietsje ruimer ging zitten dus heb ik hem gewoon 2 week voordat ik ging trouwen in laten nemen door iemand hier in Nederland.
    Kun je idd gewoon door een naaister laten doen :)

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Een vriendin van mij heeft ook op ebay besteld (china) en hoewel hij er erg mooi uitzat, je ziet wel waar het prijsverschil inzit hoor, ander materiaal (veel synthetischer) maar ook qua pasvorm zie je heel veel verschil, bij een echte salon word ie veel beter aangemeten en dat zie je vooral terug bij een strapless jurk en als je bv een buikje hebt wat een beetje weggemoffeld moet worden, ook doen die veel meer aanpassingen wat allemaal in de prijs zit)

En veel minder materiaal vaak, de jurk hierboven vind ik erg mooi maar bij meeste jurken die uit een bruidssalon komen zie je geen baleinen zitten van de jurk omdat het materiaal te dik is.

Is helemaal niets mis mee maar net wat voor eisen je eraan stelt, het is idd een hoop geld voor 1 dag en die jurk hierboven (even als voorbeeld) vind ik supermooi!

Maar er zit wel verschil in (prijsverschil moet toch ergens vandaan komen, niet te vergeten wie er aan je jurk heeft genaaid, ik zou geen kinderarbeid bv willen en willen dat ie door een amerikaans of europees naaiatelier gemaakt is)

Deel Deze Pagina