Hoe krijg ik deze té ranzige voegen in de badkamer vloer weer mooi schoon zoals ze waren? De eerste foto is natuurlijk zoals het ‘hoort’ en de tweede is voornamelijk de rand rondom de douche waar dus altijd veel water ligt en het vochtiger blijft. Wie heeft de gouden tip
Wij gebruiken voegenreiniger! Van een soortvan huismerk bij dirk vandaan. Zit een beetje bleek in dus wees voorzichtig!
Insprayen met azijn en een tijd laten intrekken. Ondertussen de rest van de badkamer vast schoonmaken. Daarna met een luiwagen of harde handborstel schrobben en afspoelen met water. Wanneer je dit 1 keer per kwartaal herhaalt zal het er niet zo meer uit komen te zien en is het makkelijker te verwijderen Succes!
Ik gebruik ook HG voegenreiniger. Even erop spuiten, in laten trekken en afspoelen. Blijft daarna ook lang weg.
HG schimmel, vocht en weer plekken reiniger.. Even sprayen, in laten werken (af en toe met een oude tandenborstel erover) en afspoelen!
Eens in de zoveel tijd met bleek en een borsteltje. Daarna hou ik het een tijdje bij met een kleine dweil. Maar na het lezen van dit topic ga ik eens voegen reiniger halen.
Je voegen zijn wel heel vies. Vermoedelijk krijg je dit niet meer helemaal schoon. Idd met voegenreiniger van HG proberen. Als dat niet lukt kan je de voegen met een voegenstift verven.
Idd gewoon bleek erop! Ze zijn echt te ranzig! Bij de eerste gelige gloed gaan er direct bleek overheen.