Echt geweldig bedankt meiden! Ik wens jullie allen (voor degene die de wens hebben) exact hetzelfde! Zullen we met zn allen met elkaar duimen voor elkander?
Haha echt he! Maar wow, jij bent van NL Limburg? Ik ben van Belgisch Limburg! Waar kom je ergens vandaan als ik zo vrij mag zijn?
Ik duim en hoop dat het werkt. Maar bij mezelf werkte het ook niet Ondanks slijm, ovutest, opening en zelfs eipijn. Maar duim, duim, duim.,....
Ik duim ook mee voor jou op een goed én raak ei! ( en voor iedereen hier met dezelfde wens natuurlijk)
Ik duim ook mee, hopen dat je ei er helemaal optimaal klaar voor is en dat de zwemmers allemaal keihard voor goud gaan
Hahaha kon beter vragen voor wie niet? zijn we sneller klaar met antwoorden!! Voor mij wel iig... voor een goed ei en een keer een fatsoenlijke cyclus
Thanks! Nou dan duim ik voor iedereen die het nodig heeft: Een goed ei, een leuke avond, een mooie innesteling, een knaltest, een plakbeeb, een zorgeloze fijne zwangerschap en een geweldige bevalling! Baal wel dat ik nou nog 12 dagen moet wachten....... Maar ja, na meer als 100 dagen geen menstruatie kunnen die 12 dagen er vast wel bij!
Even een korte en vieze update: Gisteren nog een beetje opening en een beetje eislijm. Vandaag alles potdicht en witte dikke creme-achtige afscheiding. Vruchtbare periode definitief voorbij dus! Wachten duurt laaaaaaaaang....... Heb alleen nog minimaal 12 dagen te gaan.