Hallo allemaal, Ik wil even iets kwijt! 10 Juli 2012 ben ik gestopt met den pil, heb deze maar 2 maanden geslikt. 14 Juli t/m 19 Juli was ik ongesteld. Ik heb bijna elke dag sex en ik voel me sinds 3 dagen heel erg duizelig en extreem moe. Ik slaap goed maar wordt kapot wakker, kan wel de hele dag slapen. Ben met vlagen misselijk! Kan ik zwanger zijn? of zijn de symptomen nog te vroeg daarvoor?
In theorie zou je ei 3 dagen geleden ingenesteld kunnen zijn en kan je daar klachten van hebben! Maar het kan ook spanning zijn. Ik hoop voor je dat het raak is!
Oh oke Je moet er altijd van uit gaan dat je cyclus 28 dagen duurt. Dus vanaf de 1e dag van je menstruatie tellen. Mocht het nu niet raak zijn, hoop voor je van wel, dan kan je ook je cyclus bij gaan houden. Dus elke keer opschrijven hoelang die duurt. Succes en mijn duimen draaien!
Normaal gesproken zou ik zeggen dat t waarschijnlijk ontpillen is..maar aangezien je de pil maar kort hebt gehad lijkt me dat niet.. ik zou dus ook testen maar wel pas zondag.ofzo..succes!