Ik heb deze naam zowel als bij een jongen als bij een meisje gehoord. Als jullie het een mooie naam vinden, moet je m vooral kiezen! Op elke naam worden wel rijmpjes verzonnen
Op de een of andere manier is Joes een van de weinige namen waarbij ik meteen ga rijmen. Bij Loes was het niet eens in mij opgekomen
Vreselijke naam! Maar misschien ook door de associatie die ik ermee heb; ken een meisje die zo heet en dat is zo'n ordinair mens bah!
Ik vind het echt een superleuke naam! Wij hebben onze zoon ook een naam gegeven die niet direct bij iedereen goed valt. 't Is vaak een kwestie van wennen. Wij vinden de naam van onze zoon prachtig en laten ze maar. Wat wij wij hebben gedaan is een tweede wat meer voorkomende naam gegeven. Mocht hij zijn voornaam later echt niet mooi vinden, dan kan hij die ook gebruiken
Ja, onze meid krijgt als tweede naam de naam W.illemijn Jullie zullen vast denken; heeee?? Dat is een compleet andere categorie namen, vergeleken met Joes. Maar ze wordt vernoemd naar haar overleden opa....! LovelyDK; gelukkig is dat ordinaire mens dan wel een meid, haha! Kan me voorstellen dat je er dan zo'n gevoel bij hebt. Dat heb ik ook bij een aantal namen waar dan meteen gezichten bij komen...!!!
Bl0empje ja juist maar zolang de associatie (of er die dan wel of niet is) bij jullie goed is en jullie de naam mooi vinden is het toch prima?
Wel een aparte naam die je niet vaakt hoort. Wie weet, inspireer je andere moeders en staat ie over een aantal jaren bovenin de top 10-lijst.
Toen ik het eerste deel las dacht ik Joes.. Nee.... Maar voor een jongentje moet het nog kunnen mochten jullie verliefd op de naam zijn.. Zou een meisje nooit joes gaan noemen, voor 't zelfde wordt ze gepest met haar eigen naam! Kinderen kunnen zo gemeen zijn!
Waarm meisje wel gepest worden en jongen niet??? Hier in de buurt wonen 3 meiden die Joes heten. En geen een jongen!
Meisjes zijn gemener dan jongens in die dingen. Ik zou er zelf geen goed gevoel bij hebben iig. Naam is hier ook niet bekend. Niet dat onze kinderen geen aparte naam hebben, maar Joes.. Gewoon mijn eigen gevoel/mening! En niet gemeen bedoelt.
Als er bij jou in de buurt drie meiden wonen die Joes heten, is het bij jullie kennelijk een naam die mooi gevonden wordt. Dan zou ik het daar lekker bij laten, en er gewoon voor gaan als je het zelf mooi vindt.