Iemand die onze naam WEL leuk vindt...??? :-(

Discussie in 'Babynamen' gestart door Bl0empje, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Nee geen mooie naam.. vind ik wel eerdere voor een meisje klinken.

2. monedoos

monedoos Actief lid

12 mrt 2011
    261
    0
    0
    utrecht
    Niet mijn smaak, word vaak afgekort een naam, joesje poesje inderdaad enz enz.
    Maar het belangrijkste vind ik altijd dat ouders blij zijn met de naam en geen bijzonder rare namen doen waarvan ze zeker weten dat hun kind er mee gepest gaat worden zoals de bekende Bloem Pot in Belgie.

3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik vind het geen naam voor een volwassen vrouw. Soms klinkt iets schattig voor een baby maar die worden ouder.

Tuurlijk kies je als ouders voor de naam die je het mooist vindt, maar ik vind het net zo belangrijk dat het kind er later blij mee is. Dat betekent niet dat je een hele bekende naam hoeft te kiezen maar als ik een vrouw tegenkom die zich voorstelt als Joes dan vraag ik of ik het wel goed verstaan heb.

Sorry, ik vind het geen leuke naam. Voor een jongen ook niet, zie er geen leuke vent bij in gedachten :)

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    BLOempje ik vind het wel een leuke naam, zou zelf niet zo snel zo'n naam kiezen voor onze dochter maar vind de naam wel leuk. klinkt als een pittige stoere naam en daarom als jullie deze naam geweldig vinden moet je dat gewoon doen!

5. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    aan Joes moet ik gelijk denken aan de naam: Joeshra

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Geen idee of het al gezegd is, maar ik hoorde de naam Joes vandaag bij Dirk Scheele...daar is het een vrouw... Ik weet nog niet wat ik er van vind, het is wel ´mijn soort´ naam (Nederlandsklinkend, eenvoudig/normaal, maar niet veel voorkomend), maar ik geloof dat ik hem niet echt leuk vind... Sorry. :eek:

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Vind de naam wel leuk,maar moet er aan wennen omdat ik hem nog niet eerder heb gehoord! Kies gewoon lekker voor die naam, vind hem ook voor een volwassene niet kinderachtig!

8. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Joes, het is apart, maar ik denk wel verwarrend met Loes. Ik denk steeds, of bedoel je Loes? Maar inderdaad, als jullie m mooi vinden, doen!!

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

Leuke naam hoor! Apart

10. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Opzich niet super lelijk, maar val wel over het hoge rijmgehalte. Heb zelf een naam waar je erg op kunt rijmen en dat is zeker in m'n jeugdjaren niet leuk geweest.

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Oh bah, sorry!

Joes doet me denken aan Boes Boes...... :)

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nee.... ik probeer er wat leuks van te maken maar....nee
    Dan nog liever Loes.

Maar gewoon lekker voor kiezen hoor.
    Als iedereen Marjolijn heet wordt het ook zo saai (gewoon even random een naam uitgekozen).

xx

13. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Ik zeg doen ik heb hier een tijd geleden ook een topic geopend met maar liefs in de 300 reacties dat ik die naam niks was
    Toch blijf ik en manlief overtuigd dat we t wel doen wij vinden t een geweldige naam dus laat jezelf niet in de war brengen door reacties hier

14. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
  15. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ten eerste vind ik de naam echt geweldig! Te. tweede, waarom bevestiging zoeken op internet?

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Sorry, mijn smaak is het niet.
    Maar je moet op je eigen gevoel afgaan en niet op wat andere vinden.

17. DominiqueM

DominiqueM Niet meer actief

Ik snap volledig dat je toch graag meningen zoekt, ik vind het dan ook wel een mooie naam. Nog nooit van gehoord, maar vind hem leuk! En ik vind het echt een meisjesnaam, dus ik zeg doen!!!:D

18. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Klinkt bij mij als een meisjesnaam! Het is niet mijn keuze voor naam, maar vind het geen lelijke naam!
    Dus gewoon lekker doen. We kunnen niet allemaal hetzelfde leuk vinden! Anders zou iedereen hetzelfde heten!

19. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Joes is de afkorting van joeseph...

Jongensnaam dus...

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik vind het niet zo leuk, maar als dit voor jullie de naam is dan zeker doen :)

Deel Deze Pagina