Niet mijn smaak, word vaak afgekort een naam, joesje poesje inderdaad enz enz. Maar het belangrijkste vind ik altijd dat ouders blij zijn met de naam en geen bijzonder rare namen doen waarvan ze zeker weten dat hun kind er mee gepest gaat worden zoals de bekende Bloem Pot in Belgie.
Ik vind het geen naam voor een volwassen vrouw. Soms klinkt iets schattig voor een baby maar die worden ouder. Tuurlijk kies je als ouders voor de naam die je het mooist vindt, maar ik vind het net zo belangrijk dat het kind er later blij mee is. Dat betekent niet dat je een hele bekende naam hoeft te kiezen maar als ik een vrouw tegenkom die zich voorstelt als Joes dan vraag ik of ik het wel goed verstaan heb. Sorry, ik vind het geen leuke naam. Voor een jongen ook niet, zie er geen leuke vent bij in gedachten
BLOempje ik vind het wel een leuke naam, zou zelf niet zo snel zo'n naam kiezen voor onze dochter maar vind de naam wel leuk. klinkt als een pittige stoere naam en daarom als jullie deze naam geweldig vinden moet je dat gewoon doen!
Geen idee of het al gezegd is, maar ik hoorde de naam Joes vandaag bij Dirk Scheele...daar is het een vrouw... Ik weet nog niet wat ik er van vind, het is wel ´mijn soort´ naam (Nederlandsklinkend, eenvoudig/normaal, maar niet veel voorkomend), maar ik geloof dat ik hem niet echt leuk vind... Sorry.
Vind de naam wel leuk,maar moet er aan wennen omdat ik hem nog niet eerder heb gehoord! Kies gewoon lekker voor die naam, vind hem ook voor een volwassene niet kinderachtig!
Joes, het is apart, maar ik denk wel verwarrend met Loes. Ik denk steeds, of bedoel je Loes? Maar inderdaad, als jullie m mooi vinden, doen!!
Opzich niet super lelijk, maar val wel over het hoge rijmgehalte. Heb zelf een naam waar je erg op kunt rijmen en dat is zeker in m'n jeugdjaren niet leuk geweest.
Nee.... ik probeer er wat leuks van te maken maar....nee Dan nog liever Loes. Maar gewoon lekker voor kiezen hoor. Als iedereen Marjolijn heet wordt het ook zo saai (gewoon even random een naam uitgekozen). xx
Ik zeg doen ik heb hier een tijd geleden ook een topic geopend met maar liefs in de 300 reacties dat ik die naam niks was Toch blijf ik en manlief overtuigd dat we t wel doen wij vinden t een geweldige naam dus laat jezelf niet in de war brengen door reacties hier
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Owja en maar liefst 18 reacties voor haha Nee maak je niet druk meningen verschillen nou eenmaal en ik persoonlijk hoor wel raardere namen voorbij komen
Ik snap volledig dat je toch graag meningen zoekt, ik vind het dan ook wel een mooie naam. Nog nooit van gehoord, maar vind hem leuk! En ik vind het echt een meisjesnaam, dus ik zeg doen!!!
Klinkt bij mij als een meisjesnaam! Het is niet mijn keuze voor naam, maar vind het geen lelijke naam! Dus gewoon lekker doen. We kunnen niet allemaal hetzelfde leuk vinden! Anders zou iedereen hetzelfde heten!