schrik krijgen

Discussie in 'De lounge' gestart door lilliby, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi,

heb net zo documentaire gezien over eierstokkanker en de symptomen daarvan die soms wel gelijkstemmen aan een zwangerschap! darm en maagklachten, moe zijn, bekken en rug klachten, opgezette buik! kan je wel schrik aanjagen vind ik! hebben jullie da ook soms dat je daaraan denkt?

liefs

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja weet je, als je dat soort dingen gaat bekijken of leest wat er op de bijsluiter van medicijnen staat word je vanzelf wel een hypochonder....

Ik probeer het van me af te zetten want anders is ieder boertje dat je laat een enge ziekte. Als je het echt niet vertrouwd of serieuze klachten hebt, zoals dit soort dingen en niet zwanger bent, even naar de ha gaan.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Ja, ik denk daar heel vaak aan, maar dat komt omdat mijn moeder het heeft gehad toen ze nog maar 32 jaar was. De artsen dachten eerst ook dat ze zwanger was, maar de testen bleven negatief. Uiteindelijk bleek ze een gezwel van 10 cm te hebben. Ze had een overlevingskans van 10%, maar ze is er nog steeds gelukkig.

Ik kijk dit soort dingen dus gewoon expres niet, ik weet dat ik er niet tegen kan en laat het dus lekker links liggen.

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Dat kun je ook het beste doen, het lekker links laten liggen!

Vroeger was ik niet zo bezig met ziek worden.... maar de laatste tijd lijkt het net alsof iedereen getroffen wordt door kanker.... vreselijk is dat! Ik heb jaren in een parfumerie gewerkt, nou, daar kwamen de dames af en aan met verhalen dat ze kanker hadden, en wel nog meiden die zelfs jonger waren als ik! Ik schrik daar altijd heel erg van, zo wordt je zelf ook nog gek door elke dag je zelf te onderzoeken op borstkanker enz.... elk pukkeltje of bobbeltje breekt het zweet je al uit.

Borst kanker, lijkt wel een griep virus...

Ik zet het ook van me af en kijk al helemaal niet naar dat soort programma´s.

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh ik kan echt niet kijken naar dat soort dingen, echt eng :(

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Soms kijk ik wel eens zoiets.
    Maar ik neem t ter informatie aan en doe er niks mee. Je kunt jezelf helemaal gek maken zo, dan heb je geen leven meer.
    Er kan ook zoveel gebeuren met je kinderen. Tuurlijk denk ik daar aan, maar als zoiets je gedachte gaat beheersen en dan dus ook je leven, en vervolgens t leven van iedereen om je heen...dan heb jij en de rest vh gezin geen leven meer.
    Ik laat dat niet toe.

7. acire

acire Fanatiek lid

ik had dit niet moeten lezen, ik word heel angstig wanneer ik ook maar iets over een erge ziekte hoor/lees/zie.

ik vermijd het dat ook zoveel mogelijk.

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb het ook, die angst!
    Pffff, kan het me behoorlijk aantrekken en het laat me dan een tijdje niet meer los.

Ik heb het een tijd echt gehad. Als ik me niet lekker voelde of ik had ergens last van, ging ik meteen van het ergste uit.

Heb het wel kunnen loslaten gelukkig dus ben nu minder hyper.

Deel Deze Pagina