Romed midstreamtest zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pipi24, 15 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort

ik kon het niet laten en heb gisteren de romed midstreamtest besteld met deze test kun je al 6 dagen eerder testen zeggen ze! heeft iemand deze al is gebruikt en wat is jully ervaring hiermee.

gr patricia

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja, ik dacht zwanger te zijn, maar was dat niet.
    Als je deze test doet, hou dan in de gaten dat, in tegenstelling van wat de gebruiksaanwijzing zegt, allebei de streepjes even dik moeten zijn, wil j een positieve test hebben. Is het teststreepje lichter, dan moet je het een paar dagen later noog eens doen. Dit is mij verteld door een medewerker van romed zelf.
    Daarnaast zou ik lekker wachten tot je nod met testen, want voor je nod kan er nog zoveel misgaan!
    succes.

3. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    :evil: Sorry kan het niet laten te reageren ,maar doe me een lol weg met die testen want die zijn echt niet goed. Sorry wil je alleen maar behoeden. ze geven vaak positief aan terwijl je niet zwanger bent er is al heeeeelll veel verdriet van die testen en ik kan het weten ;) dus bestel de matcare op deze site de volgende keer is veel beter. Zijn echt betrouwbaar. Zoek maar op met de zoekfuctie links dan zul je het zien. Succes jennie72

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Sorry kom misschien fel uit de hoek maar die testen zouden niet meer mogen worden verkocht vind ik dus sorry is niet voor jou bedoelt.\
    jennie72

5. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    gelderland
    hoi zena en jennie

toevallig las ik dus op een ander forum de zelfde antwoorden.
    ik ben blij met je reactie. daarom heb ik ook deze vraag gesteld om de mening van andere te horen. het zou me eerste test worden dus dan is de teleurstelling alleen groter als het niet klopt.

bedankt

gr patricia

6. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi

ben verstandig geweest en heb net een clearblue digitale zwangerschapstest gehaald. omdat hij zo duur was heb ik met mezelf afgesproken om netjes te gaan wachten tot na me nod :confused:
    misschien heb ik hem wel niet nodig

gr patricia

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    meid, het enige wat ik tegen je kan zeggen, ongeacht of ze nou wel of niet betrouwbaar zijn. probeer ze niet te gebruiken.

vroeger had je veel minder miskramen, en waarom? Omdat je toen niet voor je ongesteldheid KON testen en dus ook niet wist of je wel of niet een bevrucht eitje had (wat in 33% van de gevallen gebeurd).

Tegenwoordig kun je al zo vroeg testen (wat de meeste dan ook doen) en tja die testen soms positief maar o, o, wat een ellende als ze alsnog (iets later) ongesteld worden, en zich melden op het mk forum, terwijl je daar in mijn ogen niets te zoeken hebt...

je hebt daar pas iets te zoeken als je NA je nod positief test met een goed en betrouwbaar merk (bijv. clearbleu) en je na een week nog steeds niet ongesteld bent geweest....

maar pff zeg moet je eens op het mk forum kijken hoeven meiden er wel niet een "mk" hebben gehad....en je raad het al veel van die meiden hebben dus voor hun nod getest, en zijn later ongesteld geworden... :(

heb er wel eens bijgestaan hoor bij de gyn, dat die iemand aan de lijn had die een afspraak wilde maken omdat ze zwanger was, ze bleek 3 weken en 3 dagen zwanger te zijn, de gyn tikte op haar voorhoofd en zei tegen de assistente laat haar maar terug bellen 4 wkn na conceptie (dus met 6 wkn) vanaf dan ben je dus eigenlijk "echt" zwanger....

dus volg het advies op en wacht tot je nod...

wil en kun je niet wachten test dan gewoon, maar houd in je achterhoofd dat je wel een bevrucht eitje kan hebben als je positief test, maar dit nog niet inhoud dat je ook daadwerkelijk zwanger bent...want er kan nog van alles misgaan tijdens de innesteling etc.

liefs smoekie

8. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Heel verstandig en heel veel succes.. laat je het ons wel weten?

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    pff sorry meid, had over je nieuwe reactie heen gelezen...

heel knap van je dat je in ieder geval wil wachten tot na je nod, met cb heeft het trouwens ook bijna geen zin om eerder te testen omdat die een hoger hcg niveau nodig hebben...

veel succes en hopen dat ie als je em gaat gebruiken positief zal zijn..

liefs smoekie

10. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    gelderland
    he meiden

allemaal super bedankt voor jully reactie en ja ik ga echt wachten tot na de nod

ik laat het jully weten

liefs patricia

Deel Deze Pagina