waar gaat het over?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb je dat ook wel eens dat je iets aan je man/vriend vraagt dat hij er een drama van gaat maken?
    Dan denk ik; waar gaat het over?

Waar hebben jullie de meeste meningsverschillen over?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

tot 4 maanden terug ging het eigenlijk altijd over zijn familie die ons de heletijd aanhet controleren waren.of over zijn !$#@ broer maar dat hoofdstuk hebben af gesloten de ouders komen we nu 1 keer per maand ofzo en die broer van hem is helemaal af gelopen die hoeft nooit meer aan te komen of te bellen. gelukkig hebben we waarschijnlijk een ander huis in een ander dorp dus dan komen ze ook niet zo snel meer langs rijden dan hebben we rust

maar toch ook veel dat ik zo iets heb waar slaat dit nou op waar gaat dit over

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

eigenlijk ben ik altijd degene die ineens stennis gaat lopen schoppen over de kleinste dingetjes. zoals niks achter zijn reet opruimen bijvoorbeeld.

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Tja overal heb je wat toch.

De mijne kan nogal drama maken als ik zijn bord die hij op het aanrecht heeft gezet, in de vaatwasser zet. Ik roep daar dan nog even bij, ik zet je bord in de vaatwasser. Kan hij onwijs dramatisch over doen. Of als ik een tijdschrift op tafel leg, dan maak ik rommel van het hele huis.

Nu is hij zwaar dramatisch aan het wezen, dat onze nieuwe televisie een paar dagen later komt, in verband met verlate levering. Toen ik vroeg of hij even de dvd speler wou ontkoppelen, was het nog maar drama, want waarom haal je een dvd speler los als de nieuwe tv er toch nog niet is.

Tja drama hier ten top af en toe. Gelukkig is mijn dramaqueen best lief.

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wij hebben het meest ruzie over het huishouden....
    Tenminste hij. ;)

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    1. Geld
    2. Huishouden
    3. Familie

Qua geld en huishouden komen wij allebei van een andere planeet of zo.
    Zo lag er laatst bijvoorbeeld al een week of 8 een stapel c.d's, brieven en een kladblok, afkomstig uit zijn auto, op de eettafel. Die zou hij gaan opruimen, zei hij. Dus ik besloot het eens aan te kijken, want ik ken dat.

Twee weken geleden heb ik de stapel maar eens verhuisd naar het plankje onder de gangspiegel, omdat we eters kregen en de eettafel leeg moest. En nu ligt het daar alweer twee weken, en is er alweer nieuwe troep bijgekomen. Eergisteren heb ik hem weer gevraagd om het op te ruimen, maar niks...vanavond lag het er nog steeds.
    Dus nu heb ik het in zijn bed gelegd, onder het dekbed. Leuke verrassing voor als hij vanavond thuiskomt...hihihi... :p

En om dat soort dingen kan hij dus vreselijk kwaad worden en drama schoppen. Want het is toch ook zijn huis, en in een huis moet geleefd worden, etc. etc. Zucht....

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    zijn werk al die onregelmatige diensten en dan met name de avonddiensten

8. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ruzie? Wat is dat?
    Wij hebben bijna nooit ruzie!

9. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hebben wij soms dezelfde vriend.. :)
    Mijn vriend laat ook altijd overal zijn troep slingeren. Verschrikkelijk. Als ik vraag of hij het op wilt ruimen is het standaard antwoord: "ja zo en anders morgen". Tegenwoordig zeg ik maar dat als hij het niet na het weekend opgeruimt heeft, ik het wel opruim, maar dan vind hij het nooit meer terug.. Dan gooi ik het dus gewoon weg.. :evil:

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als wij een meningsverschil hebben gaat het meestal over de besteding van onze (vrije) tijd.
    Maar ook soms wel over het troep maken in huis.
    Ach ja, als dat alles is!
    Hihihi :)

11. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Hier gaat t meestal erover dat hij alles laat slingeren. Dat verhaal van "opruimen" en dat t er dan 8 wkn later nog ligt zou van ons kunnen zijn.
    Heeft ie een leeg pakje shag, gooit ie op tafel neer en als ik t niet weg gooi ligt t er over n paar weken nog. Maakt ie een pak melk open, gooit ie dat afvalstukje op de aanrecht terwijl de prullenbak 20 cm lager staat, grrrrrrr.
    Ook wil t nog niet goed tot hem doordringen dat er een klein ondernemend meisje in huis rond loopt, voorheen zorgde ik ervoor dat ze nergens aan kon komen maar ben dat zat. Hij moet het maar ondervinden, en dus heeft ze al menig factuur verscheurd die naar klanten verstuurd moesten worden. Zijn gsm klettert hier meerdere malen per dag op de grond, zelfs zijn laptop soms.

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Oeps, hier maak ik me ook schuldig aan... :oops:
    En dan vraag ik me achteraf af waar ik toch weer een drama van heb gemaakt, maar toegeven tegenover mijn man dat ik de drama-queen ben..... NOOIT! 8)

13. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Eigenlijk alleen over de opvoeding van onze dochter,hij is veel bezorgder dan ik.

Deel Deze Pagina