Ik puzzel graag. Soms heb ik een uurtje over in de auto, en in die tijd zou ik graag een puzzel maken. In de auto neem ik niet graag een puzzrl van 1000 stukjes mee (ik zie de stukjes al vallen in de kieren...), maar er moet wel wat uitdaging inzitten. Weten jullie moeilijke puzzels, waarje minstens 20 minuten/half uur mee bezig bent, met weinig stukken? Max 70 ofzo.
Ik heb een mooie app er voor op mijn Ipad. Kan je zelf de hoeveelheid stukjes instellen. Lijkt mij in de auto veel praktischer
Moet het per se een legpuzzel zijn? Ik denk anders aan die foamkubussen, een schuifpuzzel of een boekje met diverse puzzels.
Hm, ik dacht zelf aan een legpuzzel met slechts 2 of 3 kleuren, en dan een herhaald patroon ( veel slangen, of cirkels bijv). Bestaat dat niet, met weinig stukken?
Sowieso een puzzel neerleggen in de auto lijkt mij nogal een gedoe. Maar wanneer moet je dan een uur in de auto zitten? Als je stilstaat dus neem ik aan?
Haha ja, als de kinderen 's middags op school zijn bijvoorbeeld. Ik heb er ruimte voor, slechts de ideale puzzel nog niet gevonden.
Is zoiets niet handiger? https://www.bol.com/nl/p/smart-games-iq-fit/1004004012352032/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-33631728181-S-377440945166-1004004012352032&gclid=EAIaIQobChMIv7iU1cis1wIVWmQZCh0LtQ6KEAQYBCABEgLKgPD_BwE
Ik heb ooit zon spelletje voor 1 persoon gekocht. Is geen echte puzzel, maar je puzzelt wel. Ook echt ideaal om mee te nemen.
Niet als baby net in slaap is gevallen in de auto. Dan gebruik ik dat uur om bijvoorbeeld te puzzelen of te lezen .
Dit herken ik wel. Mijn dochter zat op paardrijden en vaak viel mijn zoon in slaap en ipv in de kantine te zitten zat ik dan een uur in de auto