Na 3 dagen de zelfde temp 36.9 is het kruisje nog niet verplaatst haha, bij de mama app staat de eisprong wel later
Het komt door die 36.6 op cd 12 als je die veranderd in 36.5 verplaatst ff hem wel. Gewoon aanpassen als jij denkt dat kruis dan beter staat.
Ja dat zou kunnen idd. cd 11 tests ik positief (9okt) Dus het kan 24 uur later zijn of later zijn geweest voor de eisprong. laat het wel even staan zodat het temp kaartje klopt met wat er gemeten is. Maar houd het wel in mijn achterhoofd. Nu maar gewoon wachten
Ondertussen is mijn Temp weer iets aan het zakken naar 36.8 vind het erg interessant om te zien, maar zal wel komen door de eerste keer tempen.
Heb het streepje maar wat veranderd, doormiddel van een temp verandering. het blijft een logischer iets dan op de dag van een positieve ovulatietest.
volgens mij mag je niet meer tempen als je zwanger bent? iig kreeg bij FF een mega groot scherm met die melding dat dat geen nut heeft en een grote felicitatie. denk dat dipjes idd innesteling zijn dan
2 dagen nu lager, ene kant is het tempen erg handig , andere kant maakt het best onzeker. .. Wil dit keer gewoon wachten op mijn nod ipv een test doen, of ik het vol houd weet ik niet haha
Ik zou eerst even afwachten of jouw temperatuur weer omhoog gaat. Hij moet echt toch weer omhoog als hij zo laag blijft of nog lager ben ik bang dat je niet hoeft te testen
Nou hij is flink gezakt helaas nu cd24 stond er wel van te kijken, dacht altijd dat die iets voor de menstruatie zou zakken, bij mij doet die het blijkbaar een week van te voren... Ach ja wel handig , weet ik snel waar ik aan toe ben... wachten op de bloeding en dan op naar de volgende ronde...
Mijn kaartje in de nieuwe ronde, vandaag weer omhoog geschoten, zou het dan echt? Of houd mijn lichaam me voor de gek... nog 5 dagen wachten tenzij de temp weer naar beneden gaat. ... .