Dames ik wil even weten of dit normaal is....... Ik heb gister de 20wkn echo gehad maar die kleine boef lag er zo beroerd voor dat er best heel hard geduuwd moest worden om alles goed te zien. Op dat moment voelde ik niks omdat ik natuurlijk alleen maar wilde weten hoe het met onze kleine ging. Maar nu en gisteravond al heb ik beste heftige buikpijn. Kan dit daarvan komen? Ik denk dat zelf namelijk. Het zit voornamelijk in mijn onderbuik en onder lichaam.
Het zou kunnen. Maar dan moet er volgens mij wel echt heel erg hard geduwd zijn. In dat soort gevallen kan zo'n echoscopiste beter even een nieuwe afspraak maken dan zo hard te gaan duwen..... Denk dat het gewoon wat geirriteerd is en dat de pijnen veroorzaakt. Een hete douche doet soms wonderen. Kijk het even aan, als het hetzelfde blijft, zou ik even de vk bellen....
kan goed hoor! ik heb het deze keer bij alle echo's terwijl ze niet eens duwen. maar ik kan echt niets hebben aan me buik. donderdag na de guo had ik het ook ik heb er zelfs slecht van geslapen. als je baarmoeder gevoelig is kan het goed.
Ik heb ook snel last van buikpijn na een echo. Bij de pretecho moest ook veel geduwd worden en ik had daarna ook buikpijn
Na elke echo (heb er tot nu toe 5 gehad) heb ik steeds buikpijn gehad. bij de eerste 2 omdat het zeer vroeg in de zwangerschap was maar ze wouden toch proberen om een echo buitenaf te doen. Dat deed best zeer later op de dag dan. Bij de 10 weken echo werd er ook redelijk gedrukt. En bij de 20 weken echo en de echo van gisteren moest er redelijk gedrukt worden om goed te kunnen meten (de groei van de baby) en had daarna echt het gevoel alsof ik blaasontsteking had (is niet zo maar zo veel pijn in mijn onderbuik).