Bedankt voor jullie steun. Het doet me goed om het hier te schrijven. Niemand uit de omgeving (man natuurlijk wel!) weet het verder en ik denk dat ik wil dat het zo blijft. Ik ben bang dat er anders vragen komen over wanneer we er weer voor gaan etc. Ik heb daar geen zin in. Ook is mijn schoonzus zwanger en ik ben bang dat mijn schoonfamilie dat onderwerp dan gaat ontwijken of zo. En dat hoeft helemaal niet want ik ben gewoon blij voor hen en vind het juist leuk om weer tante te worden. Wil niet dat de situatie dan krampachtig word ofzo. Het scheelt natuurlijk ook dat we al een stel mooie kids hebben en ik weet dat we kinderen kunnen krijgen. Ik geef de hoop niet gelijk op.
Veel sterkte! Het is erg verdrietig en k*t. Heb ook al in een ander topic geschreven dat ik een ma heb gehad en heb afgelopen dinsdag pillen gebruikt.
Veel sterkte met dit verlies. Ook ik heb dit meegemaakt. Ik heb ervoor gekozen om zelf af te wachten wanneer mijn lichaam het af zou stoten en dat is redelijk snel gebeurd gelukkig.