wat een onzekerheid

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Juut86, 18 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juut86

Juut86 Lid

21 sep 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd of iemand net zoiets heeft meegemaakt ..
    8 dgn na terugplaatsing van een blastocyste teste ik prostitief!
    2 dagen later kreeg ik wat bloedverlies maar dat was maar 2 dagen licht.
    Toen een tijdje geen bloedverlies meer gehad, tot 2 weken geleden bloed ik constant niet heel erg maar wel heel de dag door licht.
    Vorige week een echo en bloed geprikt op de echo was niet veel te zien wel een klein zwangerschapsringetje maar we erg klein want zou toen 5 weken en 6 dagen moeten zijn . Hcg was 500 dus ze dachten toch aan een vroege miskraam.
    Gisteren weer een echo gehad en bloed geprikt omdat ze ook denken aan een EUG omdat ik dat eerder heb gehad hoewel allebei me eileiders pot dicht zitten..
    Nu is de hcg gestegen 1300 maar echo was nog hetzelfde het zwangerschapsringetje zat er nog maar dit was te klein voor de duur van de zwangerschap. Dus eigenlijk weten we nu nog niks...
    Maandag weer terug en dan hetzelfde liedje.. pff wat een onzekerheid.
    Heeft er iemand ook zoiets meegemaakt?

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.806
    784
    113
    Eerlijk? Het klinkt niet goed. Volgens mij moet Hcg iedere 48-72 uur verdubbelen, en dan zou je een week na 500 dus op veel meer dan 1300 moeten zitten. Ook verwacht je met 5 weken en 6 dagen al meer te kunnen zien op een echo. Ik hoop natuurlijk dat het wel goed zit voor jullie, en ik weet uit ervaring ook dat dat kan ondanks bloedverlies, maar aangezien het op de echo te klein was en je HCG achterblijft vrees ik het ergste. Ontzettend moeilijk, heel veel sterkte! Hopelijk krijgen jullie maandag echt duidelijkheid, want onzekerheid is ook killing.

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je zou nu dus bijna 7 weken moeten zijn? Ben bang dat t idd niet goed zit dan.. Je verwacht nu echt wel een kloppend hartje en hogere hcg waarden..

4. Juut86

Juut86 Lid

21 sep 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt me ook niet dat dit goed is..
    Ik heb heg alleen verkeerd gezegt, aflopen maandag bloed geprikt toen was het 500 en 3 dagen later weer en toen was het 1300.
    De artsen weten het ook even niet.. Heb ook gevraagd of het zou kunnen dat het pas een week later is ingenesteld en dat sluiten ze ook niet uit. Maar een beginnende misrkaam zou het ook kunnen zijn . Alleen dan zou ik maandag geen stijging moeten hebben in het hcg lijkt me....

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    hcg kan nog wel even in je bloed zitten. Bij de een daalt het sneller dan bij de ander. Bij 6-7 weken zou je wel een hoger hcg verwachten
    Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie of heb je een verse tp gehad?

Deel Deze Pagina