hoi hoi mijn man en ik zijn nu 3 maanden bezig voor een kleine. Sinds vorige maand heb ik elke x tijdens vruchtbare dagen wat bloed verlies. en werd 4 dagen eerder als normaal ongi ook duurde het langer als normaal. meestal een dag of 4 en dan ben ik er vanaf maar dit was zeker een week. Deze maand echter gaat het niet weg loop nu al een week met bloed verlies en heb al aantal testen gehad om dingen uit te sluiten... soa testen ect. Alles was goed gelukkig.... Maar er zit ook elke x slijm bij net ene vlies zeg maar echt vies om te zien ook. Morgen moet ik een uitstrijkje maken en blaasontsteking nakijken. maak me best zorgen omdat bij ons in de fam erg veel kanker voor komt en ik al vanaf me 21 uitstrijkjes doe.
hoi ik gebruik al heel lang niks meer zeker een jaar nu had hiervoor de mirena spiraal voor een paar maanden maar deed teveel pijn en laten verwijderen.
Jeetje kan me voorstellen dat dit je onzeker maakt. Gelukkig neemt de arts het heel serieus en krijg je allerlei onderzoeken. Heb je al bloedonderzoek of een inwendige echo gehad?
Vervelend, hopelijk is het niets!! Ik heb zelf ook gedurende 6 weken bloed verlies gehad. Mijn ha zei tegen mij dat het niks vervelends kon zijn omdat ik geen pijn of krampen erbij had. Heb jij dat wel? Ik heb toen primolut gekregen om mijn cycli een soort van te resetten, en dat was het dan... Duim voor je dat het niks bijzonders is!
hoi ik heb 1 x goed pijn gehad echt aan me baarmoeder dat was na de seks. toen is het bloeden ook begonnen meer en meer.... verder geen pijnklachten meer wel erg opgeblazen gevoel
Wat gek, het stelt me wel enigzins gerust dat je daarna geen pijn meer hebt gehad. Succes met alles, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Helaas nog steed sbloedverlies enge eraan is dat ik het niet herken als menstruatie en me nu wel zorgen begin te maken. om 11 uur mag ik voor een inwendig onderzoek kijken wat daar verder uit gaat komen
vanmorgen bij de dokter geweest en die heeft niet eens een onderzoek gedaan maar een spoed klaar gemaakt voor de gyn meteen daarna belde het ziekenhuis en morgen om 08.50 moet ik langs komen voor onderzoek. heb uit voorzorg een zwangerschapstest gedaan en wederom een 2e lichte streepje. net als vorige maand... afwachten dus
goedemorgen Ja kans bestaat omdat het geen menstruatie is. Bij de gyn was alles goed baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit om een zwangerschap te zien was te vroeg of zoiets.. Want mijn gedachten waren bij inwendig onderzoek ect en er is een kweek gemaakt en bloed laten prikken over 2 weken de uitslagen.. 15 oktober gaat hij me bellen Ik heb ook spastische darmen en kans dat daar vandaan komt was ook groot. Nu is bloed gelukkig wat minder en als ik me cyclus aanhoud zou ik nu 2 dagen overtijd zijn maar ja we wachten maar af hoe het gaat verlopen....
Goedemorgen.... Na even een pauze te hebben gehad heb ik de uitslag binnen.... ik had heb last van pap3. Was niks ernstigs en zeker niks om mw zorgen over te maken waren wat onrustige cellen en over 6 maanden nog een uitstrijkje laten maken om te kijken of het weg is.... Maar nu is mijn vraag hoe moet ik nu mijn cyclus bereken ik weet dat ik me vruchtbare dagen heb gehad omdat in overvloed aanwezig was.... Dus in die 3 weken bloedverlies heb ik schijnbaar ook een menstruatie gehad.... ben 4 september gewoon ongi tot 10 september daarna ben ik 14 september weer begonnen met bloeden tot ong 2 oktober... Hoe is nu het beste om te rekenen...
Hoi Mopa36, Wat ontzettend vervelend allemaal voor je zeg Pap 3 is ook een vervelende uitslag. Het hoeft gelukkig helemaal niets te betekenen en echt een moment opname te zijn. Het is jullie uiteraard 110% gegund, alleen volgens mij is het niet echt verstandig om zwanger te worden met Pap 3. Heb je dit wel met de gyn/ha overlegd? Mijn zusje had pap 2, maar dat was weg na een half jaar. Zij mocht toen ook echt even niet zwanger worden. Moeilijke tijden wel voor je joh, ik duim enorm met je mee dat er snel goed nieuws komt.