Iemand dit ooit meegemaakt met DKTP prik 3j9mnd?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Baylee, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    gelukkig dat het beter gaat!

mocht je meer willen weten over erge bijwerkingen van vaccinatie dan kan je altijd een pbtje sturen mocht je geinteresseerd zijn.het is goed om over beide kanten geinformeerd te zijn en dan je keuze bewust te maken, gezien jullie situatie...

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

serieus!!:$:$:$:$ ik ging ook nokkie out bij die prik:$:$:$ hopelijk niet erfelijk....

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    even een vraagje: waarom doen jullie de griepprik bij jezelf of je kind? risico groep? in principe heb je geen griepprik nodig denk ik...er zijn veel onderzoeken gedaan naar de griepprik en de onzin ervan en het gevaar ook.ook voor mensen met bv astma...

vraag het me gewoon af, lijkt me niet leuk om KO te gaan na zo'n prik!

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Mijn zoontje kreeg de griepprik omdat hij erge astma heeft.
    Hij heeft ook al paar keer in het ziekenhuis gelegen ook door zijn astma en dan had hij ook zuurstoftekort vandaar hij in de risico groep valt.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

mukkie> nooit gehaald...nouja 1 x de mexicaanse. Werd me er wederom ziek van. Niet de mex maar gewoon griep.
    Kleine meid niet laten in enten toen ondanks dat ze risico groep was maar ik gaf bv en vond dat ze het zo via mij binnen kreeg.

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    met name de mexicaanse griepprik is totaal niet goed onderzocht wat voor effecten er (op lange termijn) kunnen optreden en nu is er veel onderzoek gedaan naar bepaalde ziektes en effecten die zijn geregistreerd...mijn gyn vond destijds het risico van de prik veel groter dan het risico van ziek worden...Ik was toen zwanger.heb persoonlijk mensen in mn omgeving meegemaakt die de mexicaanse griep hadden.ze hadden een flinke griep meer niet...

Deel Deze Pagina