Hallo allemaal, Ik weet me echt geen raad meer! Ben nu volgens de laatste dag van me menstruatie 6 wkn en 3 dagen zwanger Ben gister naar het ziekenhuis gegaan omdat ik bloedverlies had. Daar aan gekomen hebben ze een echo gemaakt en volgens die echo ben 5 wk en 2 dagen zwanger en op de echo was alleen een vruchtzakje tezien De gynecoloog die mij hielp heeft mij toe verteld dat ik een afspraak moest maken om het weg telaten halen Maar nu vraag ik aangezien ik geen bloedverlies meer heb of het niet tevroeg is om nu al tebesluiten het vruchtje weg te halen? Is het niet beter om nog even tewachten? Is eriemand die advies voor me heeft? Alvast bedankt, cynthia
Hoi, een vervelende situatie, maar ik denk dat niemand iets hier beter weet als een gyn. hoe sneu het ook voor je is. Het lijk mij dat ze echt wel weet waar ze over praat. Een lege vruchtzak is helaas een lege vruchtzak. Je lichaam geeft gewoon aan als iets niet goed is. Sterkte met de komende dagen annette
Allereerst wil ik je zeggen dat ik dit erg rot voor je vind! Rot is misschien niet het juiste woord maar ik weet uit ervaring dat er geen woord is die je gevoel kan omschrijven..... Toen ik ongeveer het zelfde meemaakte moest ik 1,5 wachten op een volgende echo, daarop was het iets gegroeid maar nog steeds veel te klein. Ik moest weer een week wachten voor een echo en daarop zag je dat het al een beetje los ging laten . Er zijn toen pillen ingebracht bij mijn baarmoeder om een miskraam op te wekken. Veel sterkte!
Inderdaad een gyn zou het wel weten, maar ik vind het wel raar dat de gyn je niet voor een tweede echo laat komen. Volgens je berekening ben je wel 6 weken en 3 dagen zwanger, maar misschien is de innesteling later gekomen... En bloed verliezen is mogelijk tijdens zwangerschap, ik weet niet hoeveel bloed je verloren bent? Ik heb 1,5 week geleden ook een echo gehad omdat ik bloed verloor en bij mij was ook een vruchtzakje te zien. As donderdag moet ik weer heen en dan is het erop of eronder. En ze kunnen toch niet aan een vruchtzakje zien hoe lang je zwanger bent? daarvoor heb je toch een kloppend hartje nodig? In ieder geval sterkte.
bij mij was ook alleen een vruchtzak te zien,zie album,en tegen mij werd gezegd,aangezien mijn hcg goed was,dat ik gewoon een goede zwangerschap van 5/6 weken had. wil je geen valse hoop geven...en kan ook niet beslissen wat je doen moet.ik moet donderdag na 17 dagen weer voor een echo,dan moet er wat te zien zijn,anders is het mispoes...wens je veel sterkte
hallo allemaal, Bedankt voor jullie lieve reactie`s heb vanochtend gebeld naar het ziekenhuis om een afspraak temaken voor een echo. Kan morge al terecht, maar heb wel besloten dat als er dan nog nietst tezien is toch nog ff tewachten met het weg halen van het vruchtje tot dat ik eind volgende week nog een echo heb gehad. Om er zeker van tezijn dat er echt geen hartslag tezien is. Nou dat worden 2 lange weken. Groetje`s cynthia
ja ik moet donderdag ook maar afwachten of de gyneacoloog glijk had toen ze zei dat het eruit zag als een goede zwangerschap
ik zal t laten weten maar hoe dichterbij het komt hoe mnder zeker ik van deze zaak ben.ik voel me wel zwanger,...we zullen zien.wanneer ga jij weer terug?
bloem82 zie dat jij donderdag ook moet,net als ik om te kijken of je vruchtzakje gevuld is? sterkte! ik moet om half 3 en jij?
Ik vind een echo voor morgen al wel te vroeg hoor. Stel dat je echt minder ver bent dan je denkt, dan zie je morgen nog niet veel. Je kunt er beter een weekje tussen hebben @mirandakloppie: Ik mag om 12.00 uur as donderdag, spannend he, ik ben niet eens zo zenuwachtig (zal nog wel komen) maar mijn man is zenuwachtig, dat had ik nooit verwacht omdat hij ook vrij nuchter is Succes donderdag
nou succes we zijn ook even ver laten we zeggen dat ik nu tussen de 7 en 8 weken zit...spannend hoor..
ik heb net een echo gehad en ik dacht dat ik bijna 7 weken was op de echo was alleen een vruchtzakje te zien wat overeen kwam met 5 weken en 3 dagen ik moet volgende week maandag terug komen voor nog een echo