Er staat in mn album ook een foto van de niet ingezoomde... Eerst de ingezoomde en daarna de niet ingezoomde.. Jou foto's zijn een beetje donker.. kan het niet zo goed zien.. maar zo kun je het misschien een beetje vergelijken... (let er wel op, dat de een de ander niet is he)
ja nollie zoals je misschien gezien hebt leek de mijne op jouw eerste,.... bedankt iedereen voor de reacties ben er heel blij mee
Mijn echo met 6 weken leek totaal niet op die van Wendy met 6w1d....toch is het goed gekomen. Heerlijk he? Als zoveel mensen zoveel echo's krijgen... Van 5 weken heb ik ook zo een met alleen een vruchtzakje....en een groot zwart gat..
ik heb er 1 in mijn album staan van 7 wkn en 4 dgn.. met 5,5 wk eens een echo gehad en toenwas er alleen een vruchtzak te zien verder niets..en nu alweer op naar de 14e week..
hallo Ik heb met (wrs) 4 weken en 4 dagen een echo gehad; toen was er helemaal niets te zien en bij pcs 5 weken nog een keer; toen was er met zoeken een vruchtzakje te zien. Toen ik 7w en 2 d zwanger wasweer een echo gehad en alles was in orde. Deze termijn zijn schattingen van de gyn want ik moet morgen voor een termijnecho...
Hoi meid, Wanneer moet je nu weer terug voor een nieuwe echo? Weet je dat al, of nog niet? Hoop dat je dan een mooi beeld hebt. Groetjes, Josien
hey hey, jaja,nog 9 dagen,heb ik weer een echo...al de 4e in een maand. deze keer moeten ze kunnen zien of het vruchtzakje gevuld is en of er hartactiviteit is... ik sla echt doodsangsten uit. als ik de vervelende verhalen hier hoor over miskramen en curretage..slaap ik haast niet. ik hoop zoooooo dat t in orde is. zoals te zien is op de echo in mijn album was er de derde keer nog niet veel te zien behalve een vruchtzak. terwijl ik volgend de gyn toch echt al 5 tot 6 weken zwanger was,nu du 6 tot 7 weken,gemeten aan de hand van mijn hcg gehalte(was bijna 7000) en dan denk ik,wat nou als het mis is? hoe ga ik daarmee om? weet iemand hier raad op?ow ik wou dat ik me binnenstebuiten kon keren om te kijken of t goed zit
het vervelende is dat je er niets aan veranderen kan...heb het zelf ook meegemaakt! hoop het beste voor jou!
hebben er ook meer van jullie een echo waarop alleen een vruchtzak te zien is?donderdag komt steeds dichterbij en word nu echt zenuwachtig
wat bedoel je daarmee? mensen vandaag echo gehad was helemaal toppie,een vruchtje en hartactiviteit beter kon niet! foto's in mijn album alleen wel een beetje vaag