Ik zie wel heel licht een streepje! ik ben geen ervaringsdeskundige dus ik durf er niet teveel van te zeggen.. maar ik zou zeker na een poosje nog een keer testen!
Vorige week vrijdag( cd10) of zaterdag (cd11) mijn ei gehad. Nu denk ik 6-7 dpo? Zit nu op cd17 na begin miskraam.
Weet je je ei zeker? Vind het wel een erg vroeg streepje voor 6/7 dpo. Zou hij eerder geweest kunnen zijn en heb je negatief getest na je miskraam?
Dan neem ik aan dat je op donderdag en zondag een echo gebt gehad om vast te stellen dat je ei op crijdagvof zaterdag is geweest (donderdag ei aanwezig en zondag ei weg). Met een andere manier (behalve tempen) kan je niet zeker zijn van je ei. Maar ik ga dus voor de echo's aangezien je zegt in het zhuis te lopen. Maar over je foto: de test is enorm opgedroogd en dus al uren voor de foto gedaan. Heb je ook een foto van een vers resultaat binnen een half uur? Deze foto is niet betrouwbaar te beoordelen helaas.
Wat betreft miskraam en HCG: ziekenhuis. Nieuwe eisprong, tempen. We wachten op een second opinion in het LUMC.
Heb ik niet bijgehouden in ff. Temp voor ei 36.5, nu na ei 37. Ik ben nu al ruim 4 jaar bezig met tempen, ziekenhuizen bezoeken en zwanger proberen te blijven. Ik ken mijn lichaam als geen ander en ik heb 100% zeker mijn ei vorig weekend gehad. Ik zal over een paar dagen nog eens testen. Had vannacht krampen die ik alleen herken van een zwangerschap, vandaar die belachelijk vroege test. Ik wacht rustig af....
Maar wanneer was je temp dan voor het eerst weer minimaal 36.7? Je weet toch dat de utrobollen je tempt verhoogt en daar de 37 vandaan komt ?? Dus ik neem aan dat je die pas vanaf 3 dpo bent gaan inbrengen ? Wel fijn als je zo snel na je mk (na 10 dagen) alweer een ei hebt. Heb je altijd je ei zo vroeg? Duim dat de test oploopt.
Ik heb deze ronde geen utro gebruikt. Dit omdat we de second opinion af willen wachten. Ben er vanochtend na de test pas mee begonnen