Heb niet verder gelezen dan dit berichtje maar hier hetzelfde (nouja, 3 onder 3 jaar dan) Ik zie er wel naar uit. Heerlijk alles vlot op elkaar en allemaal tegelijk (bijna) naar school haha! Spannend voor je!
Wat leuk boris10! Is het te doen? Mieniemuisje weet nog niks. Niet getest. Niet ongesteld. Geen bruin bloed. Geen hoofdpijn. Geen kwaaltjes. Moe, heel erg moe. Laat ei (of geen ei) gehad dit maal? Misschien morgenochtend testen? of wachten tot zaterdag, dan kunnen manlief en ik samen de test bekijken....
Vanochtend niet getest. Vannacht flink ziek geweest. Overgeven etc. Dus geen zin om eerder op te staan om een test te doen. Vanochtend toch ietsepietsie bruine afscheiding. Nu buikkrampen. Inmiddels neig ik naar een laat ei. Morgenochtend testen. Mits er niet meer bloedverlies komt.
Oh spannend zeg! Ik ben benieuwd. Moet je vroeg opstaan om te testen? Ik dacht dat je gewoon je eerste plas van de dag kunt gebruiken..
Ik ook Dat klopt. Maar moest de test nog op zoeken etc. Ook wou ik het samen met manlief doen en Tsjah, dan moet ik eerder op staan
Omdat we gelijk liepen... Paracetamol is nu mijn beste vriend. Maar ik duim voor jou dat het weg blijft en je morgen een positieve test hebt!
Ooh menstruatie krampen? Niks aan. Maar lekker een kruik op je buik. Ik ben benieuwd morgen. Voel me niet zwanger. Maar ben wel over tijd..... hhmmmz