Hallo Dames, zoals het onderwep al zegt: welke winkel is volgens jullie het goedkoopste? Laatst heb ik het met een aantal vriendinnen hierover gehad en merkte nogal wat verschillende meningen.... 1 vriendin vond de AH het goedkoopste mede dankzij de euroshopper producten 1 vriendin de nettorama.... Zelf doe ik meestal boodschappen bij de PLUS en LIDL, ik heb uitgezocht wat waar het goedkoopste is maar merk vaak dat ik makkelijk 80 euro kwijt ben. Overigens fruit haal ik bij de boer dat scheelt aanzienlijk in de prijs.... Duszzz wat is jullie ervaring?
er kunnen meerdere opties aangeklikt worden omdat ik bv sommige dingen bij de plus en bij de lidl koop... bv COLA kost bij de plus 26cnt per liter en bij LIDL 37 cnt CHOCOMELK plus: 58 cnt per ltr LIDL 75 cnt
De plus supermarkt vind ik erg duur, ik ga daar niet meer naar toe, sinds wij de jumbo hebben merk ik een groot verschil. Plus kom ik alleen voor een hele goede aanbieding. Het is ook maar net wat je in je omgeving aan supermarkten hebt en welke producten/merk je koopt.
Ik doe altijd booschappen bij de appie, veel euroshopper merken. Laatst eens een maand bij de lidl gedaan en het scheelde 3 euro op maandbasis. Dus gewoon appie voor mij
AH vind ik juist helemaal niet goedkoop! Leuke bonusaanbiedingen, maar vlees en een hoop groente/fruit vind ik daar erg duur. Wij gaan altijd naar de Hoogvliet. Alles eigen merk, zoveel mogelijk groenten en vlees uit de aanbieding (vlees probeer ik rond de 5euro/kg te blijven). Zijn tussen de 35 en 50 euro per week kwijt, inclusief luiers.
De lidl, maar ik haal ook veel bij de c1000, smaakt toch iets lekkerder vind ik (de groente in potjes ed).
Ik ga naar de Lidl en naar de Jumbo. Bij de Jumbo haal ik de coca cola, smith's chips(omdat mijn man dat persee wil), Douwe egberts koffie en vleeswaren alles wat ze bij de Lidl niet hebben maar ik pak dan wel meestal jumbo huismerk.
mmm de Jumbo ben ik vergeten, die vind ik een beetje tever! Wil max 5 km rijden voor een super markt.... Misschien kan ik een andere {betere combi gaan maken} lidl/nettorama lidl/ah aldi, ligt te onhandig en de rest erg ver idd....
Wij gaan altijd naar de Jumbo, groenteboer, en slager. Wat wij wekelijks kwijt zijn aan boodschappen (incl luiers, en verzorgingsproducten)....? Schandalig veel..
Wij gaan altijd naar de Jumbo en Lidl en zijn per week (met 2 volw. en 1 peuter) ong. 60 euro kwijt. Merkproducten haal ik alleen van cola en fanta (zelden drinken wij dit) en andrelon shampoo en conditioner verder alles merkloos.
Heb gekozen voor ALDI & LIDL. LIDL wat mij betreft net wat goedkoper i.v.m. prijs-kwaliteitverhouding (zoals groenten, fruit)
Op dit moment heeft c1000 de euroweken, vanmorgen een berg gehaald, voor 20 eurie...daar wordt een mens blij van dus voor nu de c1000 Normaal ga ik naar ah of coop, en ook een poosje aldi gedaan, maar ik baal altijd dat ik daar niet alles kan kopen, dus uiteindelijk moet ik nog naar een andere winkel rijden en ben ik mijn voordeel daar weer aan kwijt.
Cola bij de Lidl 37 cent? Die Freeway flessen van 2 liter? Die kosten hier 69 of 79 cent.. Ik zou willen dat die nog steeds 37 cent waren!
Het meeste halen wij bij de lidl en het overige bij de jan linders. (hier zijn we ong. 50 euro p/w kwijt) Daarnaast halen wij de koekjes en schoonmaakspullen bij de action. (hier hooguit 10 euro per 2 weken) En luiers en verzorgings produkten in duitsland. (rond de 50 euro per 2 maanden)
Ik heb even gekeken naar de winkels die hier in de buurt beschikbaar zijn en vervolgens AH aangevinkt.
Sinds wij verhuisd zijn doe ik mijn boodschappen bij Jumbo en voorheen ging ik altijd naar de Appie. Wij hebben wel eens om te vergelijken bij de Lidl boodschappen gedaan, maar dat scheelt voor ons net niks. Plus dat ze daar aan vleesvervangers net niks hadden en ik daarvoor dan alsnog naar de Appie moest. Wij doen weekboodschappen voor ong. 35,-
elke winkel heeft wel zijn of haar specifieke "goedkoopste" producten zo koop ik mijn frisdrank bij aldi, bij lidl pizza's, bij AH de pasta etc van euroshopper.. geloof niet dat er nog sprake is van " de goedkoopste" supermarkt want zo hebben ook de aldi en lidl bv artikelen die stuk duurder zijn dan de AH etc