wie weet waar een er kwalitatief goed, mooi en betaalbaar kleed te koop is voor in de tuin? moet aan de onderkant stevig geplastificeerd zijn. minstens 150x150cm
kidzimpulz verkoopt hele mooie dikke kleden voor buiten, idd een hele plastic laag op de onderkant. in verschillende maten vekrijgbaar. zeer goede kwaliteit, ik heb het 2 bij 2 meter kleed(zonder plastic laag, dus voor binnen), wel prijzig, maar toch mijn beste koop ooit
Wij bij de september 2008 mama's hebben bijna allemaal het Hema kleed! Het is lekker groot, geplastificeerd aan de onderkant, hip en nu ook nog in de aanbieding voor 20 eurie! Foto. En nee ik heb geen aandelen (was dat maar waar )
Heeeey jij hebt zo'n sphynx hahaha, gaaf en mooi van lelijkheid. sorrie was ff offtopic. Wel super handig zeg zo een kleed, bij me ouders gebruiken we een gewoon binnenkleed maar die word idd altijd zo viezig
hij is niet super dun begrijp ik? als ik zie hoe lekker jullie kindjes erop liggen, dan is dat blijkbaar niet te hard? (tweety, wat een leuk shirt heeft jouw kindje aan! waar heb je die gekocht? )