Heb net een prachtige 28 weken echo gehad ( pret echo) en ze is nu 1185 gram en 38 cm. Is dit nu heel erg zwaar? Oh ja deze wilde ook even delen hi hi
volgens mij aardig aan de maat. heb niet zoveel vergelijk omdat onze dochterc2 week achterliep, maar bij ons was ze toen nog maar 730g . 1180 was ze bij 31+3wk. ze is geboren met 35 wk en was toen geschat 41 cm
Bij ons op 29+3 werd onze meid op 1500gr geschat. Bij de geboorte woog ze 3765gr. Dus lijkt me een mooi gewicht voor die tijd
Ons meisje woog met 28 weken 1304 gram. De lengte weet ik niet uit mijn hoofd. Met 38 weken werd ze geschat op 3417 gram. Volgens de VK komen baby's gemiddeld 200 gram per week bij in de laatste weken, dus dan zou onze meid op 3800 gram uitkomen bij 40 weken.
Ja had ook al even gerekend ze zou dan op 3510 uitkomen. Ach als ze het zelfde weegt als mijn 1e dochter vind ik het ook prima.
Misschien een rare vraag, maar vanaf wanneer gaan ze je kindje (naar schatting) wegen, en hoe doen ze dat dan?
Is heel netjes hoor Onze kleine meid ( de jongste ) werd met 29 weken geschat ok 1806 gram Met 34 weken op 2800 gram Bij de geboorte op exact 37 weken woog ze 3275 gram Zij was voor de duur van de zwangerschap indd aardig aan de maat haha dus ik denk dat dit een heel mooi gewicht is hoor
Volgens mij prima hoor, wel blijft het lastig in te schatten en hoor je veel dat het toch achteraf verschild..
Ja weet dat het lastig is maar was wel benieuwd mijn moeder riep gelijk jeetje die is aan de maat haha
Ik vroeg me af hoeveel kindjes nog groeien onze beeb werd bij 21+3 300 Gr. Geschat...ze loopt achter in groei, maar ik vraag me af waar ze dan ongeveer op uitkomt..