hey even een vraagje sins ik gisteren gedaan had met werken begon ik iets later beetje bloed te verliezen iets later met soort stoltjes wel geen buikkrampen wel onderrug beetje pijn en lies pijnen voel me vandaag ook plots erg misselijk (wat ik voordien echt niet had) ik lees sommige waaruit blijk beginnende miskraam maar dan ook andere die nog steeds zwanger zijn ik bel sewens gyni en hopelijk mag ik snel komen moet wel zeggen bij mijn zoontje (nu 6jaar)heb ik dat ook eens gehad zelfde maar toen was alles goed gekomen maar dacht dat dat toen door intiem was gekomen hier is dat nu niet het geval geweest mss met te veel tillen op het werk maar ook de testen geven niet een dikkerder streep na bijna een week heefte r nog iemand ervaring mee dank hoor ik het graag liefst
hallo weegschaaltje ik had met ongeveer 6 weken ook bloedverlies, het was ook helderrood en het liep als het ware gewoon langs mn benen naar beneden (beetje vies verhaal maar wel duidelijk toch ) Dat het stroomde heeft een dag geduurd en de dagen erna was het alleen bij het afvegen, ook geen krampen, maar wel een paar stolseltjes. Met 8wkn en 3dgn heb een echo gehad en alles zag er prima uit! Dus het hoeft echt niets te betekenen! Liefs
hey fijn dat je reageerde ja ben dus gisteren gyni geweest die zei dat die dacht dat mss verkeerd ingenesteld was en dat mss spantaan miskraam zou komen anderzijds zegt die kan nog alle kanten op donderdag moet ik terug komen mijn hcg gehalte was wel onder de 50 nou hij zei kan met bloeding te maken hebben dus dan gaan ze ook weer bloed trekken nu ik heb geen pijnen net zoals jij beschreef was het bloeden bij mij gisteren ook nu vandaag enkel van bij afvegen veel minder dan gisteren ik hoop zo dat echt goed blijft gaan oja wist je dokter van waar je zo bloede en hoeveel was je hcg gehalte? dank je wel voor je reactie liefst
hey meid zoals je onderaan kan lezen (bij reactie) ben ik gisteren geweest en volgende week donderdag terug controle liefst
Goh wat een stress he? Duim voor je dat het goed gaat. Maar was je Hcg echt 50? of bedoel je 500? ik had namelijk met 5 weken een test van moeders voor moeders en die test alleen positief als je boven de 500 zit, wat gelukkig ook zo was. Is het bloedbverlies al gestopt, ik duim voor je.
hey ja was 50 nou dokter zei dat dat vaker voor komt bij sommige stijgt dat niet goed andere heel goed nu ben ik echt benieuwd donderdag hoe het gaat zijn ik hoop dat alles goed komt maar ergens heb ik mezelf beetje beschermd om niet te veel te hopen want anders valt de teleurstelling eens zo hard aan liefst
Hey Wil je geen schrik aanjagen, maar heb helaas hetzelfde meegemaakt en bij mij is het slecht afgelopen. Ook mijn streepjes op de zwangerschapstest werden niet echt veel duidelijker. Heb toen bloed laten nemen en mijn hcg was 150 (wat ze toen al laag vonden). Vier dagen later was mijn hcg gestegen tot 1400, waardoor ik toch weer hoop kreeg. Helaas bleek even later op de echo dat ons kleintje gestopt is met groeien op 5,5 week. Ik hoop van harte dat bij jou alles in orde komt, maar ik zou er toch ook rekening mee houden dat het wel eens mis kan zijn. Ik zal alvast duimen voor je ! Ik weet hoe verschrikkelijk het is om met die onzekerheid te leven. Veel geluk !
even je ha of vk bellen voor een echo of alles nog okey is,, zoals je leest bij de een is alles prima en bij de ander gaat het fout. hoop natuurlijk dat alles prima in orde is
heb ook weleens bloedverlies gehad tijdens mn zwangerschappen.. hoeft niks te zijn en dat hoop ik ook bij jou sterkte
hey meid ik hoop het ook zaterdag deed ik test en was heel lichte streep had doen nog wel bloed verlies nu vandaag deed ik terug test en nu was die vele positiever dan vorige week nog niet echt knal maar al meer nu snap ik er niets meer van ist nu toch fout gegaan of mag ik nu wel hopen ben ook al 3 dagen erg moe en borsten doenplots terug pijn geen idee of het nu is dat mijn lichaan nu aan geeft dat ik zwanger ben nog en niet wil aanvaarden weet nu allemaal niet meer liefst
hey meid mag morgen vroeg al komen ergens ben ik bang voor oordeel maar anderzijds die onzekerheid maakt je lichaam en geestelijk ten onder dat dat kan ik wel missen ik hou je zekers op de hoogte liefst
ik heb ook erge bloedverlies gehad met 9 weken,en bruinverlies met met 4/5 weken.. en alles was nog in orde..vreselijk die onzekerheid, ik begrijp wat je doormaakt hoe is het ermee?
hey meid ik heb toch paar dagen bloed verlies gehad denk 1 dag met stoltjes enz daarna begon het te minderen enz nu heb ik soort slijm en meer afscheiding geen bleod of oud bloed meer te bespeuren hoeveel was jou hcg gehalte toen mijn was met 4.weken en 3 dagen dacht 50 ik hoop morgen zo dat alles ok is maar ben zo bang ik heb nu laatse dagen zo rug pijn onderaan en trekkend gevoel aan mijn navel en zo moe hoop dat ik morgen uit die onzekerheid ben liefst