Iemand een idee hoe groot All Stars vallen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door loetje, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nouja,de titel zegt het al ;)

Ik ben al een tijdje op zoek naar All Stars voor Misha, maar in de winkels hier in de buurt hebben ze die kleine maatjes gewoon niet.. Nu wil ik ze via internet bestellen, maar heb weleens ergens gehoort dat ze vrij groot vallen? Iemand enig idee of dit klopt?

Alvast bedankt :D

2. Niet meer actief

Ze vallen meestal groter uit dan dat ze zijn idd. en de echte versie hebben ze niet voor de allerkleinste volgens mij, nog nooit gezien althans.

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
  4. Niet meer actief

Oh ja vandaar denk ik...

Echt stoer!

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    :D Ja gaaf zijn ze hè.

6. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Oww die zijn ook leuk , ik heb er ook weleens een paar voor sara gekocht maar dat was toen ze een jaar was dus ook geen grote maat ... en ze vielen wel een maatje groter toen , dat weet ik nog wel ..

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Okay, dus ze vallen inderdaad wat groot uit. Dan denk ik dat ik maat 23 bestel. Ze draagt nu laarzen van Lumberjack, maat 24 en die zitten nog erg ruim, dus ik denk dat 24 van All Stars dan echt te groot zijn..

Bedankt ;)

8. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik weet niet of je ze ondertussen al besteld hebt, maar ik weet heel zeker dat Hatshoe in Wormerveer ze verkoopt. Ik heb er namelijk vorige ook nog mee in mijn handen gestaan.

Edit: bij Scapino staan ze ook op de site, en nu met 10 euro korting. Maar zo te zien alleen turqoise.

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hoi Moo :D

Ja, bij Scapino is alleen turqoise. Jammer hoor, want als je daar online besteld en ze passen niet, dan mag je ze gewoon bij 1 van de vestigingen retour brengen. En laat ik er nou net naast 1 wonen :)

Weet je ook toevallig nog wat ze kosten bij Hatshoe?

10. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Mooie service van Scapino! Zeker als je naast de Scapino woont. :D

Ze kosten daar 34,95. De adviesprijs dus. Ik weet niet precies welke kleuren ze hadden staan, heb zelf met die grijze in mijn handen gestaan.
    Dit is een plaatje van hun site: [​IMG]

Hatshoe zit op het Marktplein.

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Mijn dochter heeft laarsjes van Dolcis, maat 22, maar All Stars in maat 23....dus bij mij is het juist weer andersom blijkbaar...beide keren netjes in de winkel opgemeten, dus het zou moeten passen zeg maar...

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
  13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Meiden allemaal bedankt :D

Ik ga Moo haar tip opvolgen en even naar Wormerveer. Dan kan ik ze passen en weet ik het helemaal zeker. Thnx Moo ;)

14. Hoihoi

Net twee paar aangeschaft. Maatje 5 = maatje 21 , maar ik heb de voetjes op laten meten van onze dochter en die waren 22,5. Allstars vallen dus groot.
    Ze zijn wel een hit hoor! :D Ik heb ze gekocht in Rotterdam bij Cocinelle kinderschoenen in het Plaza(R'dam centrum) . Zit ook in Den-Haag en volgens mij hebben ze ook een site, maar dat weet ik niet zeker.
    Succes

Deel Deze Pagina