Urecht! Heb er 10 jaar gewoond en ik vind het een lekker groot gebied, maar toch knus en met uitstraling. Overdekt (hoog catharijne) en buiten aan de oude gracht. Deventer, vanwege de geweldige oude architectuur en leuke pleintjes.
Oh waarom vroeg je nog, nou: Maastricht, Luik en Hasselt omdat ik daar de weg goed ken, inclusief alle lekkere adresjes om te eten haha. Antwerpen en Haarlem: omdat dat de leukste steden zijn van allemaal waar ik geweest ben om ooit een keer te shoppen.
Internet op 1. Alkmaar is altijd goed. Ik vind Den Haag, Amsterdam, Utrecht, Haarlem en Maastricht ook leuk.
Leer (duitsland)Den Haag,Groningen,Zwolle,Amsterdam. Wil graag nog een keer naar: Maastricht ,Antwerpen.
Parijs, Rouen ... omdat in Parijs altijd wel wat goeds te vinden is en Rouen verrassend anders was als verwacht.
Antwerpen, ken de weg op mn duimpje en lekker dichtbij Breda, veel leuke winkels Ettenleur, veel leuke (merk) kinderkledingwinkels
mee eens het beste voor mijn dochter koop ik online maar wil gewoon lekker dagje met ijn man bakkie koffie winkelen lunchen wijntje drinken gewoon ff lekker