IMAC of all in one pc

Discussie in 'De lounge' gestart door Sunnygirl79, 22 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunnygirl79

Sunnygirl79 Actief lid

11 jul 2018
    233
    63
    28
    Vrouw
    Ik ben op zoek naar tips over welke ik het beste kan aanschaffen. Ik vind een Imac (i3 2019) wel handig, maar ook duur. Ik gebruik nu een Macbook waarvan ik het scherm klein vind en een iphone. Toen ik van Windows overstapte naar Macbook had ik wel moeite met overschakelen maar nu ben ik de Mac wel weer gewend. Een All in one pc is wel zo'n 500 euro goedkoper, alleen ben ik bang dat het ook minder handig is IPHONE.

2. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Waar gebruik je de computer voor?
    Een mac is handig als je grafisch veel doet op de computer.

Zelf heb ik een gewone pc wel een gaming pc heb een kast en om de aantal jaar gaat er wat nieuw spul in.

Zelf gebruik ik vaak MS office voor de administratie en mijn werk. Dat doe ik op mijn laptop. Mac zou voor mij niet handig zijn.

Sunnygirl79 vindt dit leuk.
  3. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Tja. Ik denk dat het hier vooral om persoonlijke voorkeur gaat.
    wij zijn helemaal op Mac ingericht. iPhones, Mac mini, iMac en iPads. Ik vind ze fijn werken (heb ze niet grafisch nodig, vriend de iMac wel).
    Ik vind alle Windows en Android apparaten vreselijk.
    Maar nogmaals. Dat is voorkeur.

Sunnygirl79 vindt dit leuk.
  4. Sunnygirl79

Sunnygirl79 Actief lid

11 jul 2018
    233
    63
    28
    Vrouw
    ja, ik gebruik het niet voor grafische doeleinden. Beetje internet, mailen en tekstverwerken. Maar gaat de synchronisatie met de iphone wel goed onder Windows. Nu kan ik zonder stekker ofzo direct mijn foto's van de iphone op de Macbook zien.

Deel Deze Pagina