Lieve mensen , ik zit met een vraag , en weet niet wat ik er mee aan moet. vorige maand kwam mijn ong. later en dachten we zwanger te zijn maar test was negatief en vlak er na werd ik ong. nu zijn we maand verder en ik was niet ongesteld nu zinds bijna een week heb ik (klinkt miss vies) stukje wc papier naar binne gedrukt en zag je er roze erop. , dat is nu al dagen het geval niet met afvegen en ook niet met plassen . heb ook afentoe buikkramp stop ik tampon erin en haal hem naar paar uur eruit is die schoon .. ook ben ik snachts en sochtends wel wat misselijk en heb ik maagzuur .. en proeven sommige dingen nu vies.. zondag was ik even zo ziek als een hond maar volgende dag was dat weer over ben ook ontzettend moe steeds .. nu blijft ut bij dat beetje , wat moet ik hier van denken weet niet wat ik nou moet of kan verwachten . jullie enig idee ideeen zijn welkom ????
jaa denk dat ik dat ook maar even ga doen want dit is nog nooit eerder zo gegaan dus snap er niks van ..
Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Het klinkt een beetje als zwangerschapssymptomen, maar je lijf kan je natuurlijk ook voor de gek houden. Morgen even een testje doen? Succes, ik duim voor je!
ik had tussen 10 en 12e ongesteld moete worden , maar inplaats van dat dus alleen dit wat ik dus hier neer gezet heb, ja moet even wachten tot volgende week op mijn geld haha , dan ga ik zeker testen want ik weet niet wat ik hier van moet denken , maar u denkt dus wel zwangerschap symtonen dankje wel !
die van de action weet ik indd , maar ik twijfel indd over of die wel 100% betrouwbaar zijn omdat ze zo super goedkoop zijn is daar iemand die er ervaring mee heeft ??? en dankje wel ! we zullen zien wat er uit komt , al snap ik dit niet , maar dat zou het vast antwoord geven .
Er zijn genoeg mensen die kopen, maar hoe betrouwbaar ze zijn weet ik niet. Aan de andere kant is predictor, een duur merk, ook niet zo betrouwbaar dus dat wil niet altijd wat zeggen.
hmm okee nou jaa valt natuurlijk te proberen maar of ik het resultaat dan echt geloof weet ik eigenlijk niet haha
maar wat is dat roze dan aan de binnenkant steeds ? als ik dat niet doe dan wist ik ook niet dat dat wel gebeurde want met normaal afvege en plasse zie je niks .. ik maak me best zorgen omdat jaa niet ongesteld maar dat rozige al bijna week ook niet goed lijkt mij of kan dat geen kwaad ???
Ik heb geen ervaring met zwanger zijn, maar ik heb wel altijd een week voordat ik ongesteld moet worden ook van die roze afscheiding van binnen. Pas na een week is het zo veel dat ik het ook ontdek tijdens het afvegen op de wc. Maar daarvoor dus al dagenlang alleen maar van binnen. Dat klinkt mij dus niet gek in de oren. Die zwangerschapstesten van de Action zijn trouwens volgens mij wel goed hoor, ik hoor er goede dingen over. Bovendien is een zwangerschapstest op zichzelf echt niet duur om te maken. De meeste fabrikanten gebruiken hetzelfde stripje. Alleen maakt de één een heel duur omhulsel en de ander niet. Vandaar de grote prijsverschillen in zwangerschapstesten. Maar hierdoor zijn de goedkope dus niet per definitie minder betrouwbaar. Kijk maar naar de Kruidvat 2 voor 5 euro: die gebruikt bijna iedereen hier op het forum en die zijn echt wel goed!
jaa ga hem gewoon eens proberen van de week , daar zit wel weer wat in indd als het zo is wordt het wel aangegeven ongeacht wat voor test je hebt denk ik maar uhm dat roze heb ik eigg nooit gehad plus ik nou dus over tijd ben en alleen dat van binnen heb. m'n ong, was altijd standaard 31/32 dagen mooi optijd en altijd 4 dagen , heel normaal allemaal sinds vorige maand was het week later en nu deze maand ben ik het dus niet alleen dat rozige, maar dat is ook niet de hele dag soms paar uur wel en dan heb ik wel beetje buikkrampe en dan weer paar uur niet en voel ik ook niks mjhaa omdat die ongesteldheid uit blijf vraag ik het me dus echt af , ik wil al jaren kindje heb miskraam gehad in februari , van een 2ling dus ben nu gewoon heel erg bang . miss dat ik graag wil dat me lichaam me voor gek houd of omdat ik nou gewoon te bang ben om zwanger te zijn ? ik weet ut niet
Als je vorige maand een week overtijd was is dus je cyclus aan het schommelen. Als je dan je langste cyclus neemt zou je dus vandaag/morgen ongesteld moeten worden en ben je nog niet overtijd. Gebruik je ovu testen of gebruik je de tempmethode voor het opsporen van je eisprong? Als jullie al jaren bezig zijn voor een kindje en het is pas 1x gelukt in feb dan is het misschien eens tijd als jullie naar de huiarts gaan voor onderzoeken.
Dat rozige kan nog zijn van innesteling. Het kan ook zijn omdat baarmoedermond meer doorbloed is bij zwangerschap. Ik heb nog aantal keer lichte bloeding gehad begin van de zwangerschap. Maarreh als je al even over tijd bent met ongi dan trek jezelf toch ook de conclusie dat je gewoon even testje doet? Die van action is heel betrouwbaar heb ik gehoord en anders die van kruidvat 2v5. Ik zou niet nog een week kunnen wachten maar dat moet je natuurlijk zelf weten!
Huh, lees ik nou goed dat je eerst op je geld moet wachten op een zwangerschapstest van een paar euro te kunnen kopen? Ik neem aan dat ik het verkeerd las...
mijn ong. komt altijd om de 32 dagen en vorige maand was het 1 x een week later normaal de 4e en nu de 10/11/12 ? 1 van die dagen , en deze maand niks alleen dat rozige ,, dat weet ik dus niet wanneer die eisprong is hoe kom je daar eigenlijk achter ? en ik wil al jaren kindje maar ben er niet al jaren mee bezig , en die miskraam was met iemand anders. niet de jonge waar ik nu bij ben dus daar kan het nog niet aan liggen , en @muppet 63 jaa en nee dat je goed leest , ik had het over de 10/13 euro zwangerschap test dat je gelijk kan zien hoeveel weken je bent . dat geld heb ik nu even niet want volgende week beur ik weer. maar ik ga vrijdag die van action proberen ben nu toch wel erg nieuwschierig !!! hopelijk geeft dat meer duidelijkheid . @ beepje succes morgen hoop het ook voor je !! & Me 26 kan dat ook dat wist ik niet dacht dat je dan richting miskraam ging als je bloed tijdens de zwangerschap ? ook alles is voor mij nieuw mn vorige zwangerschap heeft maar 6 weken geduurd helaas dus zoveel weet ik er ook nog niet over .
ik zal het even uitleggen, eind dec bleek ik zwanger te zijn wist ik niet in januari kwam ik er achter een echo in feb gehad en daar moest ik 6 weken zijn maar ik was al 9 weken , maar was met 6 weken al fout gegaan.. de vader wou er niks mee temaken hebben en heeft het voor dat ie wist dat ik miskraam had (en ik ook het wist ) het contact verbroken had er niet mee dus ook nog ongelukje. drank doet meer met je dan je lief is , ! ik laat me zelf nooit meer dronken worden!! en in feb dus de mk gekregen , nu heb ik een nieuwe vriend woon samen ensv. en willen we wel samen kindje maar zien wel waneer het raak is , het komt waneer het komt maar jaa nu dat dit zo loopt vraag ik me dus af of ik wel of niet zwanger ben omdat ik rozige heid steeds heb.. maar ik ga vrijdag testen !!