a. Katie b. Sydney Ik hoop dat we veel reacties krijgen, want we komen er maar niet uit. Laat de (toekomstige) mama's maar het laatste woord hebben Alvast superbedankt voor jullie mening
Ik vind ze allebei wel bij Summer passen. Alleen zou ik zelf niet twee dezelfde voorletters doen, dus voor mij zou Sydney afvallen. Summer en Sydney klinkt ook een beetje als Summer in the city. Daarentegen vind ik Katie geen naam voor een volwassen vrouw. Maar ze kan natuurlijk altijd zelf nog kiezen om zich Kate te laten noemen, mocht ze dat ook vinden.
Het zijn beide geen namen die ik zelf mooi vind, dus vind het dan eigenlijk moeilijk om daar antwoord op te geven...maar ja ik zou dan toch voor Katie gaan. Sucses.
Katie anders is die dubbele S iets te veel van het goede vind ik. Wij hebben zelf gekozen voor Katelynn met de optie tot afkorting tot Kate of Katie omdat ik dat ook een érg leuke naam vind
Ik vind Katie helemaal geen leuke naam. Ik zou voor Sydney gaan, mij zou het niet uitmaken als ze allebei dezelfde voorletter hebben, al zou het wel handig zijn een tweede naam te geven ivm post etc (wij hadden vroeger 3 personen met alleen een M in huis, das best lastig ).
Ik vind het beide leuke namen, maar Summer en Sydney vind ik minder mooi bij elkaar passen dan Summer en Katie. Sydney vind ik trouwens ook een beetje jongensachtig (wel leuk).