Even nieuwsgierig...

Discussie in 'De lounge' gestart door Juf1985, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Slaap je altijd aan dezelfde kant?

1. Ja, ik slaap altijd aan de rechterkant

2. Ja, ik slaap altijd aan de linkerkant

3. Nee, dat zie beslis ik pas als ik naar bed ga.

4. Anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik hoorde een tijd terug van iemand dat zij en haar man met bedtijd pas kiezen welke kant ze slapen. Ik slaap altijd aan dezelfde kant en als we andersom liggen dan slaap ik ook zeker niet lekker. Hebben dat wel eens geprobeerd maar kunnen daar beide niet tegen. En nu vroeg ik me gewoon af of jullie altijd aan dezelfde kant slapen in bed of dat het niet uitmaakt:D. Puur nieuwsgierigheid!

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha nee altijd aan dezelfde kant, zelfs als wel in een hotel ofzo slapen :D

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Echt waar? Ja de eerste keer wel maar nu altijd hetzelfde hoor, haha. In de kraamweek sliep ik aan zijn kant, dat was handiger met de wieg. Maar we vonden er niks aan.

4. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    T schijnt dat degene die er als eerst woont altijd de kant van de deur kiest.
    En dat de ander automatisch bijschuift.
    Klopte hier helemaal!

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik slaap altijd rechts (ook in een hotel)

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Grappig ;).

Hier vaste plekken anders slapen we allebei niet goed.

7. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    ik ook altijd rechts. Links vertik ik het om te slapen:p

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik slaap altijd links.

9. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik vulde anders in, maar ik bedoel dat ik altijd aan de rechterkant van het bed lig. (Ik dacht even dat je bedoelde op welke zij ik lig....)

10. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Oh enne kies de kant als je voor je bed staat met je gezicht naar het bed ;) :D

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hier niet 😂

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Oh dan slaap ik altijd rechts 😅

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik sliep vroeger op mn 1 persoon bed ook altijd aan de linkerkant. Het liefst met mn hoofd tegen een muur hahaha
    Toen ik dus een groot bed kreeg ook weer links. En mijn man heeft er eigenlijk nooit naar gevraagd. Toen hij hier voor het eerst sliep, lag ik links en hij rechts. Nooit veranderd haha.
    Soms slapen we andersom. Geen idee waarom maar ik slaap dan voor voor geen meter.. laatst in een hotel ook. Dan denk ik niet na na een borrel en ga liggen. Gevolg was dat ik 4 uur wakker heb gelegen tot mn wekker weer ging hahaha

14. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik slaap altijd linkse kant. Mijn man zei al meteen toen we samen gingen wonen dat de rechtse kant van hem was. Toen had ik zoiets van okee wat jij wil? :D
    Maar indd zijn kant slaapt het lekkerst. Als hij niet thuis slaapt, wordt ik altijd wakker op zijn kant hahah

15. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

@talvi, haha, ja dacht in ene van niet zo heel duidelijk hoe je het moet bekijken :D

@Bubblez, klinkt herkenbaar, alleen had ik het toen ik ziek was. Man ging op ander bed liggen en ik was geswitcht van kant omdat ik zo ontzettend had liggen zweten op mijn kant. Maar zijn kant ligt helemaal niet lekker :D

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik beslis pas als ik naar bed ga. De ene keer links, dan weer rechts :)

17. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wij gaan bijna nooit gelijk slapen, ik meestal als eerste. Mijn man kruipt er bij waar er op dat moment plek is (als ik niet starfish style in het midden lig haha, dan maakt hij me wakker)

18. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Altijd de rechtkant.. naja behalve als me vriend niet meer in bed ligt dan lig ik in het midden

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    altijd rechts gezien vanaf voeteneind bed

20. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Altijd aan de rechterkant. Ook als we ergens anders slapen. En als ik met mn vriendin op pad ga slaap ik ook rechts, gelukkig maakt het haar niet uit :)

Deel Deze Pagina