Even van me afschrijven hoor... Ik log vanochtend in op mn bankrekening om te checken of de incasso's van de 1e van de maand goed zijn gegaan, zie ik dat er nog maar 90 euro op mn rekening staat... Kijk ik even verder, zie ik dat er totaal 1600 euro is afgeschreven via een buitenlandse geldautomaat. Ondanks dat ik zelf bij een bank werk en weet hoe het dan werkt, raak ik toch overstuur. Zullen ook wel de hormonen zijn nu. Ik vond het al vreemd dat ik gisteren een foutmelding kreeg toen ik 20 euro wou pinnen met mijn pasje. Mijn vriend zijn pasje werkte wel gewoon. Bleek dat de bank er dit weekend al achter was gekomen. Die hebben gelukkig mn pas geblokkeerd en er een nieuwe pas is aangevraagd. Medewerker daar stelde me gelukkig gerust en zei dat het geld binnen max twee weken en waarschijnlijk sneller weer op onze rekening staat. Goddank heb ik nog een andere rekening achter de hand, maar pfff...wat schrok ik zeg. Enige nadeel is dat nu de hypotheek niet afgeschreven kon worden, dus heb ook daar gelijk voor gebeld en zij doen niet moeilijk. Ze proberen het over een week/hoogstens twee weken nog een keer. Pff..gedoe zeg...:x Owja en in november hebben ze ook mn fiets al gestolen (ondanks dat ie dubbel op slot stond). Waarom zijn er toch mensen die denken dat ze het recht hebben op andermans geld/spullen???????????????
Wat vreselijk irritant zeg! Dan voel je je echt beroofd he? Heb je niks raars gezien verder ofzo? Om echt pissig van te worden he, hoe durven ze! :x Ik heb het ook gehad, hetzelfde als jij een foutmelding toen ik wilde pinnen. De bank zei dat mijn geld maximaal binnen twee weken op mijn rekening weer zou staan, zoals bij jou. Heb er uiteindelijk drie maanden op moeten wachten. Hopelijk gaat het bij jou allemaal sneller! XoXo Cherry
Nee, heb echt niks raars gezien. Zit me ook af te vragen waar het gebeurd kan zijn. Contant pinnen doen we eigenlijk niet met deze rekening. Alleen voor de gezamenlijke lasten en boodschappen. De enige grote winkels waar ik er mee geweest ben zijn de AH XL en de Ikea. Ikea is natuurlijk wel zo'n winkel waar die gasten zich kunnen verstoppen om 's nachts die camera apparatuur te installeren. Ik werk zelf toevallig bij deze bank waar het gebeurd is en heb het ook wel eens gezien dat het bij klanten gebeurde. Heel vaak hadden zij het binnen een paar dagen weer op de rekening. Maar hoopte altijd zo dat het mij niet zou gebeuren.
ik ben tegenwoordig zo bang om te pinnen. Kijk ook eerst altijd de automaten helemaal na. Als het kan pin ik het liefst binnen in de bank. Kan zo kwaad worden op deze personen...blijf met je tengels van andersmans zuurverdiende geld af!
Ja hoor, we zijn bij AH XL in Arnhem geweest en bij IKEA in Duiven. Dat zijn de enigste grote zaken. En bij een paar kleine winkeltjes in deze omgeving (etos/bloemenwinkel).
Ik heb ook een aantal maanden geleden zo een topic geopend. Ik was ook geskimt. Valt mij wel op dat het veel in AH gebeurt... Hier was het ook in de AH. Klote is het sowieso!! Hopelijk heb je snel je geld
Vind dit echt een eng idee zeg bah! Ga vanaf nu als ik moet pinnen mijn hand er helemaal overheen doen al gaat dat er heel vreemd uitzien denk ik. Hoe kan de bank jou het geld terug geven dan? Want zo draaien hun toch uiteindelijk verlies als dit alsmaar gebeurd? Ben daar wel benieuwd naar, jij werkt er toch dus zal dit vast weten. Hopelijk staat je geld weer gauw op je rekening!
wat erg zeg!!! dat er zulke mensen bestaan he die dat doen?! Moet zeggen dat als ik ga pinnen bij een bank dat ik altijd aan dat dingetje trek waar je je pasje in moet doen......hahaha, om te kijken of ze niet zo'n zelfde ding erop hebben gezet!
Het is idd een verlies voor de bank. Als klant wordt je schadeloos gesteld, omdat je mag verwachten dat pinnen in Nederland veilig is. Daarom krijg je je geld terug.
Vorige week dinsdag. In het restaurant (balletjes gegeten ) Maar wil nu geen paniek zaaien bij anderen hoor. Log anders even in op internetbankieren. Als je geld nog op je rekening staat is er niks aan de hand lijkt me. Het kan wel zijn dat de bank je pas geblokkeerd heeft, maar wees dan maar blij. En ik weet ook niet of het bij Ikea is geweest hoor. Kan ook heel goed zijn dat het toch de AH is geweest.
Bij me zusje in de winkel hebben ze het ook een keer gedaan. Later zagen ze op de camera dat ze binnen 5 sec een kastje over de pin heen plaatsen en na een paar uur of dagen halen ze hem er weer af en hebben ze alle gegevens. Kan daar zo ontzettend pissig om worden. Blijf gewoon m,et je poten van andermans zuurverdiende geld of spullen af.
Ja dat heb ik dus ook he. Het geld komt gelukkig wel terug, dus daar maak ik me al niet meer zo'n zorgen om. Maar 't is gewoon de onmacht en het gevoel wat je erbij krijgt. En ik heb op dit moment hele andere dingen aan mn hoofd. Wil nu helemaal niet bezig zijn met dit soort dingen. Van de stress heb ik de halve zak chips leeggegeten die nog in de kast lag...Kan me normaal goed bedwingen, maar nu had ik zoiets van...ach schijt...
ik vind het echt een eng idee, gelukkig dat je het geld terug krijgt, maar dan nog.. ik zit gewoon te denken om niet meer te pinnen en gewoon een vast bedrag, maar dat zei ik toen ook , vaak ga je daarna gewoon weer pinnen...hoop dat je het snel weer terug heb..
Onze passen (van manlief en mij) zijn al meerdere keren geblokkeerd na een bezoek aan de Ikea. Mijn vriendinnen hebben dit ook al gehad. Ik pin niet meer bij de Ikea
Jeetje, ik zou me doodschrikken! Ik weet al helemaal niet hoe het dan verder gaat enzo, met geld terug krijgen! Je hebt wel een pech hoor!