De tijd tot nu toe is gevlogen, maar nu ikna de vakantie weer aan het werk moet en nog 16 weken moet werken, klinkt dat zoveel! Eigenlijk hebik helemaal geen zin meer om aan het werk te gaan...
De eerste weken gaan langzaam, tot een week of 12. vanaf 12 tot 20 weken vliegt de tijd voorbij, maar week 20 tot het einde gaat nog veel sneller!!! Een vriendin van mij zei dat ook tegen mij toen ik rond de 20 weken zat en ik dacht "jaja, dat zal wel", maar ze had echt gelijk!!!
Oo de eerste weken leken eewig te duren, maar sinds de 20 weken vliegt de tijd voorbij! Over 9 weken alweer verlof.... Gelukkig heb ik (bijna) alles in huis. We moeten alleen de babykamer nog behangen en dan kunnen de meubels in elkaar gezet worden en kan ik alles op z'n plek zetten.
Vanaf 20 weken vond ik het heel snel gaan. Te snel eigenlijk. Nu denk ik over een goeie 6 weken kan ik mijn dochter vast houden!
Tussen 20 en 30 weken vond ik het vrij snel gaan, daarna ging het tergend langzaam. Ik woon in het buitenland en hier heb je een eerste afspraak pas met 12 weken, dus nu gaat de tijd heel langzaam. (zit op +/- 6wk)
ik vond het de hele zwangerschap al snel gaan. als je er op terugkijkt tenminste, want op het moment zelf, gaat het niet zo snel. ik werd vanaf een week of 31 heel ongeduldig. toen kon het me niet snel genoeg gaan. en nu nog maar 3 weken...
Ik vind het al heel de zwangerschap heeeeeeeeelllllll langzaam gaan en kan niet wachten tot het november is
het gaat snel genoeg hoor...weet nog dat we voor de 20 weken echo gingen en nu ben ik morgen alweer 32 weken zwanger! de tijd vliegt echt vooral als je aan het werk bent...dan heb je afleiding...vind ik dan..
Ik vond het eigenlijk pas 24 weken snel gaan... Ben trouwens nog wel aan het wachten op die roze wolk waar iedereen het over heeft haha, maar dat is een ander verhaal.
De tijd kruipt maar ben Miss ongeduld! Nu 32,5 wk zwanger en denk aan niets anders dan de dag dat ik haar mag vasthouden. Zegt ook wat over mij zoals ik al zeingeduldig!
de tijd gaat heel erg snel, zoals de meiden voor mij al zeggen.. geniet er zoveel mogelijk van.. voordat je het weet is het zo ver!
Ik vind de hele zwangerschap lang duren . Nu mijn baby 32 weekjes is en we nog zoveel moeten doen thuis heb ik toch liever dat het bijna november is. Zwanger zijn vind ik maar niks of het is dat mijn zwangerschap zo moeilijk is geweest en nog is. Wel geniet ik van alle bewegingen en leef ik echt naar onze ontmoeting toe.
Ik vind het tot 20 weken sneller gaan dan nu hihi... denk omdat het nu steeds wat dichterbij komt, ook verlof enzo... en ga je meer af zitten tellen dan in het begin want dan weet je dat je nog een heeeele weg te gaan hebt
Vond de hele zwangerschap snel gaan, maar inderdaad vooral na de 20 weken echo. Misschien omdat ik toch wat relaxter was na de goede uitkomst en er wat meer vertrouwen in kreeg. Ineens was ik 40 weken zwanger en was nog niet echt klaar voor de bevalling eigenlijk. Had nog wel een paar weekjes langer zwanger willen zijn, een hele bijzondere tijd. (Maar ben ook dolgelukkig met mijn dochter hoor erna)
De tijd blijft heel erg snel gaan, al had ik wel heel lang het idee dat het nog een ver van mijn bed show was. Tot een week of 30, toen begon ik opeens in "paniek" te raken dat het allemaal zo snel ging en ik nog zo veel moest regelen omdat ik de hele tijd dacht, achjoh dat komt wel.