Iemand een idee ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katootje22, 17 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik ben niet regelmatig ongesteld,en als ik ongesteld wordt heb ik altijd van te voren de griep :) dat heb ik nu niet. Wel allemaal andere kwalen die bij een zwangerschap horen oa misselijkheid,pijn in mn rug,aders op borsten (heb ik nooit gehad) gelige afscheiding,buikkrampjes bij baarmoeder in de buurt,enz enz (of ongesteldheid..) anders is echter dat ik donderdag een klein vlokje bloed in mn urine had en ik dacht dat de duivetjes er aan zaten te komen,dit was niet het geval... ik maar wachten,wachten maar nu nog steeds geen bloed... ik heb net maar weer eens een test gedaan (want alleen zo kan je immers meten of je zwanger bent) en er was een PIEP licht schaduw streepje.als je hem tegen het licht houdt zie je hem niet,maar wel als je er gewoon naar kijkt... ik zent hem bij mn verhaal in mn fotoboek maar denk niet dat mensen hem kenne zien.... Er vanuit gaande dat ik (zal wel niet,maar goed je weet nooit) op de donderdag een innesteling zou kunnen hebben gehad... hoe lang moet je dan wachten met testen voordat je zeker weet dat het positief kan zijn ? op de ene website lees je namelijk na 1,5 week en de andere zegt na 5 dagen... iemand een idee ?

alvast hartelijk bedankt voor jullie moeite en antwoorden!!
    liefs katootje22

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het is jammer dat de foto te wazig is om iets te zien.

Maar bij twijfel zou ik over een dag of 3/4 nog een testje doen.

Deel Deze Pagina