Hallo allemaal, Ik had afgelopen zondag ongesteld moeten worden (als ik uitga van normale cyclus van 30 dgn zoals die maand daarvoor). Nu heb ik al 1,5 behoorlijke ongesteldheidsklachten. Elke dag denk ik van nu gaat het echt doorzetten. Maar de krampen nemen nu af en nog steeds geen bloed. Heeft iemand hier ervarig mee? Ik durf eigenlijk niet te hopen na teveel negatieve testen. groetjes
Hoi! Je hebt het over je vorige cyclus, maar hoe zit het met die cyclussen daarvoor? Ben je pas gestopt met anticonceptie? Groetjes Nadja
ik ben in september gestopt met de pil, 3x 28 en toen 30 dgn cyclus. Maar het kan toch niet goed wezen als je zulke ongesteldheids klachten hebt? Ik durf niet zo goed te testen beetje dom want nu zit ik af en toe te denken van stel dat ik wel zwanger ben en dan weet ik het gelijk. lijkt me alleen niet goed om van die krampen te hebben groetjes
kan best zijn dat je zwanger bent hoor. Die krampen kunnen daar ook bij horen! Misschien toch maar even testen?
ik zou testen als ik jou was. michien ben je wel zwanger en dan weet je dat iiig. ik had het ook toen ik 1 dag over tijd was teste is wel positief maar had 2 weken lang echt een ongi gevoel. dus ging elke keer op de wc kijken maar niks. dat hoort er een beetje bij. dus zou gewoon een testje wagen veel succes. liefs diane
Ik zou ook gewoon testen hoor. Ik had ook steeds krampen en dacht van ongesteldheid maar nee hoor Wie weet zo heb je wel wat meer zekerheid
bedankt voor de reacties! mischien moet ik idd maar gewoon even testen. Ik heb ze ook gewoon in huis liggen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat m'n cyclus raar aan het doen is en mischien dat het nog aan het ontpillen ligt. Maar die krampen zijn gewoon vreemd. Heb alleen niet echt duidelijk m'n eisprong gevoeld deze maand terwijl ik die vorige maanden herkende aan zere tepels. Maar ja stel dat ik geen eisprong heb gehad dan zou ik ook niet ongesteldheidskrampen kunnen hebben toch? mischien zo toch maar testen. groetjes
Ik hoop het ook voor je! Ik ben nog wel heel voorzichtig blij, een vriendin heeft deze week een mk gehad met 7 weken dus ik ben wel blij maar nog niet helemaal zorgeloos blij! komt wel na de 11 weken! Succes! groetjes
Ik had vanmorgen een vaag 2de streepje ... morgen pas nod dus probeer het zondag gewoon nog een keertje ... pffff wat blijft het spannend he ...
Gefeliciteerd Messema, wat goed! ik wil oooooookkkk! ik ga zondag ook effe testen? was dit je eerste test?
bedankt voor de felicitaties! Ik hoop dat het voor iedereen lukt in 2009! Melek42> Ik heb vorige maand al een keer getest maar was toen negatief, was toen echt overtuigd dat ik zwanger was. Nu was ik er totaal niet mee bezig ivm verbouwing en ik had m'n ei helemaal niet gevoeld dus dacht dat ik een maand oversloeg. Vraag me nu alleen af of ik in december mischien te vroeg getest heb en dus langer onderweg ben dan ik denk. groetjes
dat had ik dus ook. maar zondags een beetje ongesteld. en maandag nergens geen last meer van. nu wel elke keer steken links in m'n buik. gister bij m'n schaambeen.best pijnlijk. heb me deze week getest maar die was negatief. of kan het zijn dat ik te vroeg heb getest?