Dag dames Ik zal het verhaal maar kort houden.. Afgelopen woensdag is mijn vriend zijn vader overleden, waar hij echt helemaal kapot van is. Een dag later kwamen we er achter dat ik zwanger ben, (Wanneer 1 het leven verlaat, komt er een ander voor terug zeggen ze toch wel eens?) Nu wil hij perse dat in de naam van ons kindje (Deels) de naam van zijn vader in voorkomt. (en anders 2 namen waar dus de laatse "charles" word -_-') Zijn naam was Charles, maar je spreekt het uit als "Sjarrel" .. Niet echt een makkelijke of super populaire naam.. Ik heb al even zitten zoeken naar meisje/jongens combinatie's , maar ben compleet inspiratie loos.. Iemand misschien leuke tips?? lieve groetjes, iris xxxx
Allereerst gecondoleerd. Als vernoeming: Charlie? Leuke, maar wel wat hippere versie. En als 't een meisje is natuurlijk Charlotte
Gecondoleerd, erg verdrietig. Ik vind Charles wel erg leuk. Dan op zijn Engels uitgesproken. Charleen voor een meisje Charlie of Charles voor een jongen
Charles, charlie, carlton ( spreek je uit als sjarlton) charleen, charlene, charlie, charlotte, chimene
Gecondoleerd. Wat ligt leven en dood toch dicht bij elkaar he?! Wat vind je van Charlize (Theron, actrice)? Charlie noemde iemand al, is ook leuk! Waar wordt het gebruikt? De naam Charles wordt voornamelijk gebruikt in Engelstalige landen en in Frankrijk. Het is een verkorte vorm van Caroline, gebruikt in Frankrijk en in Engelstalige landen.
hey. Wij gaan ons dochtertje Charlee Lynn noemen, roepnaam Charlee. Je kan ook kiezen voor Charlotte, of Charlize met als roepnaam Charlie. Als je dit leuk vind?? Succes en sterkte
als eerste gecondoleerd en veel sterkte gewenst bij mij kwam als eerste in mij op ook de naam charlie charlina xharlayne chardoné charlana charlano charella charello
Hoihoi, iedereen bedankt voor de lieve reacties en condoleances. We vinden de naam Charlize in iedergeval heel erg leuk, nu nog ff beslissen voor een jongens naam haha lieve groetjes xxxx
Sterkte bij het verwerken van dit immense verlies! Toch ook al een felicitatie voor de prille zwangerschap. Naamideeën op basis van Charles (grondvorm Karel): * Jongen: - Karel - Karl - Carl * Meid: - Karlijn - Charlaine - Charissa - Charlene Maar, Charlize is inderdaad erg leuk!