Gek he, gaan nu voor ons 2e kindje... maar ik ben er meer op gefocust dan bij de 1e. Misschien omdat ik bang ben dat het nu niet zo snel zal gaan als de 1e. toen was het (na stoppen met de pil) de 2e maand al raak. Vorige maand dus spiraal laten verwijderen en toen lange cyclus gehad, 47 dagen. Terwijl ik altijd regelmatig ongesteld was... Hopelijk gaat het vanaf nu beter en zit er regelmaat in. Heb zelfs al wel ovulatietesten gekocht om mijn vruchtbare dagen te plannen volgende week. Mijn vriend vroeg, wat is dat? waar is dat voor? hahah... ik wil zo graag een 2e kindje..kan echt niet een half jaar of jaar wachten (of langer) Gek he.. En hoe kan je 2011 nu beter beginnen! Heeft iemand daar ook last van? Mijn 1e is nu 2 1/2. Dus ik heb zo iets, als je 9 maanden verder bent, is hij ruim 3.. kan hij mooi wennen voordat hij naar school gaat. En dan is het verschil niet te groot... Had nog wel een vraag over de ovulatietest... als hij piekt, dan heb je 1 of 2 dagen later toch je vruchtbare dagen? Nou goed uiteinde allemaal en dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden