Wie weet er een mooie naam van Cornelis Willem te maken?? Iemand een leuk idee?? Moet wel een beetje hollands blijven.
Zitten al leuke ideen bij. Nog meer ideeen??!!! Hoe meer, hoe meer keus we hebben. Vinden het nl. erg leuk om het te vernoemen. Maar wel moeilijk om er een leuke, hippe naam van te maken.
Cornelis Willem: Corné Nelis Collin Wilco Kees Kom niet zo veel verder at the moment, sorry Als me nog wat te binnen schiet hoor je het . Mooie officiële namen, wel lastig om er iets 'hips' van te maken
oef, moeilijk... moet het een jongensnaam zijn? mijn eerste ideeen: Rens Wes Wessel Wesley Les(ley) Rients Miles Mick Liam ...
Miron Mirco Mel Melvin Elwin Alwin Coen Roel Nelson Willis Wilson Neal Cor-liam Cornel Corneel Nees Melchior Melis Mell(o) Melroy Ok, ze zijn niet allemaal Nederlands, maar ik geef ze toch maar... Succes!!!
Corwin Willis Melchior Wilmar Wilmer Willian Wilan Wilger Willes Lemi Nels / Niels / Nils Nero Nerian Nevy Corijn Corin Corlan Corwan Corvin Meldrik Melvin Camiel / Kamiel Emil / Emiel Chiel / Giel / Michiel / Machiel / Mechiel Orrik Corris / Coris / Boris / Floris / Joris / Moris / Morris / Yoris Toril Dariël / Gabriël Cem / Sem Remco Cillian Silko / Silco Sillian Silvijn / Silvian / Silvan Silvar Silvio Silmar Kilan / Killian / Kilian Kosse Constantijn Corwil Arne Minne Vicor Remi / Rem
Nou i.d. het zijn wel mooie officiele namen maar om er iets echt hips van te maken is lastig. Maar er zitten inmiddels wel super leuke suggesties tussen inmiddels waar we zeker wat mee kunnen. Als je nog suggesties hebt voeg ze nog steeds toe. Maar in iedergeval super bedankt allemaal alvast.