Geen idee of ik ooit nog zwanger wordt, maar deze naam blijft hangen en ik denk zelf te weten wat ik de mooiste uitspraak vind, maar nu jullie nog. Het gaat om de naam Jody/Jodi. Welke spelling vinden jullie overigens het leukst? En wat vinden jullie van de naam?
Ik spreek ze allebei anders uit.. Jody als Djoo-die (Engelse associatie met die -y) en Jodi ziet er voor mij heel Hollands uit dus dat wordt Joo-die. Het is niet mijn smaak, maar als ik moet kiezen ga ik voor Joo-die (Jodi dus).
Ik vind beide uitsprooken leuk! Ik denk voor een meisje eerder Jodi (uitspraak op z'n nederlands) Uitspraak Djoody (niet dzjodie) vind ik ook wel leuk, maar mijn hond heet zo, en met hem vele andere hondjes hier uit de buurt, dus ik assosieer het een beetje met een honden naam sorry!! (maar dat is meer persoonlijk denk ik hoor!!) Maar ik vind hem wel leuk hoor voor een meisje!
Ik snap wat jullie bedoelen, wist niet goed hoe ik engels moest duiden, vandaaar dzjodie met een z erin haha, maar djoodie was misschien handiger geweest voor de engelse versie
Sluit ik me bij aan. Ik vind Jody/Jodi trouwens een super leuke naam, zowel op de Engelse manier als op de Nederlandse manier uitgesproken. Ik vind de naam trouwens het leukst voor een meisje!
Jody is ook lange tijd één van mijn grote favorieten geweest. Ik spreek het op z'n engels uit. Vind het een leuke stoere naam
In de nederlandse versie vind ik de naam echt niet mooi klinken. Engels zeker wel, maar alsnog vind ik het geen leuke naam om aan een kind te geven!
Ik hou van nederlandse namen, dus vind Jodi op z'n nederlands het mooist. zou het voor een meisje alleen wel schrijven als Jodie, Jodi zonder -e vind ik iets mannelijker.
Ik zou het op zijn Nederlands uitspreken. Ik ken ook alleen maar meiden met die naam waarbij je het Nederlands uitspreekt.