Hoi allemaal, Ik heb op 25 februari 2007. mijn laatste pil ingenomen (halverwege de strip) en heb vanaf 28 februari een week de pilstopbloeding gehad. Ik heb nog geen idee hoe mijn cycluus eruit komt te zien, maar ik ben uitgegaan van een gemiddelde cyclus van 28 dagen en dan zou mijn NOD op 28 maart 2007 zijn. Spannend allemaal hoor! Ik heb veel last van mijn buik, rommelt veel, afgelopen week een dag heel duizelig geweest, ik heb al een week steekjes in mijn buik (nooit eerder zo gehad, voelt raar) en al een paar dagen met vlagen heel erge hoofdpijn. Moe ben ik eigenlijk niet. Allemaal rare dingen. Maar we wachten gewoon af (ondanks dat ik me al 1000 keer zwanger heb gewaand en het niet kon laten om 3 testen te doen, allemaal negatief uiteraard). Wie is nog meer zo kort gestopt, alleen nog maar één pilstopbloeding gehad en ook last van deze kwaaltjes (op dit moment of gehad)? Ik ben benieuwd hoe het jullie vergaan is! Liefs, Marleen
Ja je lichaam doet rare dingen met je..brrrr Ik ben in november 2006 gestopt en ben mn cyclus nog aan het ontdekken. Ook gemene steekjes, die ik niet herken, zere borsten ,duizelige momenten... Ik kan hetnu iets makkelijker naast me neerleggen, want ik ben er nog steeds niet uit wanneer mn eisprong is. Ik zie het wel en dan komt het hopelijk vanzelf! succes!
ik ben sindds 22 jan. gestopt met de pil en werd de 26e ongi. ik ben ook van de gem 28 dg uitgegaan maar dat was dus niet ut geval want werd pas na 48 dagen ongi geworden... maar waar jij last van hebt gehad dat hoofdpijn en zoo dat hebk ik dus ook gehad... dat is dus gewooon ontpillen ... ik heb ook al verschillende testen gedaan en steeds allemaal negatief... gekkk word je der van hej
Ik ben in december gestopt en had ook allerlei kwaaltjes. Ook ik waande me dat ik zwanger was; de symptomen komen zo overeen. Maar goed, dat was dus (na 4 tests *schaam*!) niet zo.. Nu volgens mij zo goed als ontpilt, al heeft het wel twee cyclussen geduurd. Wel was mijn cyclus vrij regelmatig vanaf de pilstop!
Hoi allemaal, Als ik het zo hoor dus gewoon door blijven klussen om de 2 a 3 dagen (dat proberen wij in ieder geval wel te doen)... Toch vind ik het wel vreemd; de pil is juist hormonentroep, dus dan zou je lichaam er toch juist blij mee moeten zijn dat die troep weg is een geen kwalen moeten vertonen? Ik snap dat niet Liefs Marleen
Ik ben vorige jaar feb gestopt en iedere maand voelde het toch allemaal weer net wat anders, Ik kon er weinig mee, maar zeker in het begin was het erg wennen en denk je iedere keer dat het raak is en daar wordt je gek van, teminste ik dan. Ik denk dat al die klachtjes er gewoon bij horen bij het lichaam want nu zijn het de juiste hormonen die in je lichaam zitten en niet de nep hormonen die alles stil leggen.
Ik dacht er in het begin goed vanaf te komen, elke maand netjes 31 dagen... na een ronde of 6 werd ik eerder ongie dan die 31 dagen en kreeg ook minder verschijnselen zoals ik die de maanden ervoor had... dus ook al issie lekker regelmatig wil niet zeggen dat je niet ontpilt dat merk ik nu wel... begin nu mijn lichaam een BEETJE te kennen (een vrouwenlichaam zullen wij waarschijnlijk nooit helemaal snappen... is een raar iets wat ons goed voor de gek kan houden)
hoi ik ben sinds 17 febr 07 gestopt met de pil en heb 21 febr me laatste pilstopbloeding gehad daarna kreeg ik vrijwel meteen klachten van duizeligheid krampen en steken in me onderbuik en niet z'n beetje ook en de laate paar dagen was ik erg misselijk. ik wist ook niet hoe me cyclus ging verlopen en ging ook van 28 dagen uit. maar gisteren dus ongi geworden na 25 dagen. en gelukkig zijn op dit moment alle klachten weg. behalve beetje ongi pijn. maar ik heb wel geleerd hier op dit forum dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden en dat je jezelf snel laat mee slepen door al die klachten. en ik heb het nu zelf ondervonden. maar goed iedereen is anders en ieder lichaam reageerd anders. hoop dat je hier wat a hebt liefs patricia
Misschien dat ik wat meer geduld heb hihi , maar het leek mij handig om met de pil te stoppen en dan eerst een tijdje met condooms te doen. Dan weet je "zeker" dat de ontpillings verschijnselen niets met zwangerschap te maken hebben... Als je alles dan een beetje op orde hebt in je lichaam, lijkt het me makkelijker om je goede dagen te bepalen.... Groetjes Racebabe
Stoppen met de pil en dan wachten tot voor het eggie te gaan, heb ik niet bij nagedacht, maar dat had ik ook echt zeker weten niet gekund, zo ongeduldig als ik ben!
Haha, vandaar dat ik al vermeldde dat ik misschien wat meer geduld heb We willen graag eerst nog verhuizen (zodat er uberhaupt een babykamer kan komen ) en ondertussen wat centjes sparen voor alle kosten aan babyuitzet. Racebabe
Dat is misschien ook het verschil. Ik wilde al 2 jaar een kindje en nu is het eindelijk zover. dan wil ik er ook meteen voor gaan. Huis, baan etc. is er helemaal klaar voor !
Ikke1981, wat ontzettend fijn dat je nu eindelijk zwanger bent, wat moet dat goed voelen zeg! Hoe voel je je nu ? Nu veel klachten of gehad toen je nog net niet wist dat het deze keer wel raak was? Liefs Marleen
Bij mijn eerste ongi na stoppen met de pil heb ik helemaal niks gevoeld. Alsof ik nog steeds aan de pil was. Maar bij mijn 2de ongi na de pil had ik onwijs veel pijn, echt super super super hevig niet normaal. Aan mijn rug, bovenbenen en buik.. Ik heb dus alleen last gehad van menstruatiepijn, 1 dag voor mijn menstruatie. En buiten dat, heb ik nooit ergens last van gehad.
Ik ben op 27 februari gestopt met de pil - midden in een strip - en op 2 maart ben ik pilongesteld geworden, maar die ongesteldheid heeft maar een halve dag geduurd. Ik ben ook een beetje onzeker over wanneer ik nou het eerst kan testen. Ik ben nu drie weken gestopt, en bij een regelmatige cyclus zou ik dus over een week ongesteld moeten worden, maar ik weet niet of ik regelmatig ben, en zo ja, of mijn cyclus nu al op gang is gekomen. Maar ik neem aan dat ik dit als ronde 1 kan beschouwen. Ik vind het echt spannend. Sinds een paar dagen heb ik gevoelige en pijnlijke tepels en vanochtend werd ik ineens héél misselijk, maar het was ook in een uurtje weer over. Ik denk dat dit ontpillingsverschijnselen zijn, maar who knows....
hoi hoi, Ik vind het wel vreemd dat jouw ongesteldheid naar een halve dag heeft geduurd. Of was je tijdens de pil ook steeds maar heel kort ongesteld? Groetjes
Ik was met de pil nooit zo heel lang ongesteld, maar als ik zondag de laatste pil had genomen, werd ik woensdag ongesteld en dan tot en met zaterdag, soms zondag. Maar wel met heel weinig bloedverlies. Zou dat er wat mee te maken hebben? En als het gelijk in die drie dagen nadat ik gestopt was met de pil raak zou zijn, volgens mij is dat praktisch onmogelijk...
Nee Seker, dat is zo. Maar ik wil niet gelijk zo veel hoop hebben, nu ik nog maar zo kort bezig ben. Jij bent met je tweede ronde bezig? Succes, insh'Allah!
Hoi Cynthia, dan denk ik dat het daar mee te maken heeft gehad ja.. Een zwangerschap zit er denk ik niet in, maar een zeer kleine kans, is toch een kans, het gebeurt wel bij vrouwen! Liefs Marleen