hulp bij temperatuurkaartje!!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door xiomara113, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey meiden.

ik vroeg me af of jullie me wijzer kunnen maken over mijn temp kaartje. ik ben sinds cd 16 begonnen met temperaturen.
    ik heb even een pijltje getekent bij me vermoedelijke eisprong.
    van uitgaand dat toen mijn eisprong was zou het betekenen dat ik gister ongy zou worden. zoals je kan zien op het kaartje is mijn temperatuur gezakt naar 36.6 Twee dagen lang dus verwachte ik eigenlijk dat me temperatuur nog meer zou dalen. In plaats daarvan steeg deze in een keer naar 37.0??? Was bijna bang dat ik nog een eisprong zou hebben.
    maar ben nu 1 dag voorbij me nod. en geen enkele klacht. terwijl ik van af mijn eisprong grotere borsten had opgeblazen buik aders bij borsten. steken en krampen in me liezen en eierstokken. deze dingen waren nieuw voor mij want meestal begint het pas 4a5 dagen voor nod en dan heb ik alleen maar wat krampjes.
    test van vanmorgen was negatief.

kunnen jullie me aub wijzer maken. snap er niks meer van. Ik zit nu op cd 39, dit is voor mijn doen erg lang zoals je kan zien in me handtekening :(

Bijgevoegde bestanden:

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    sorry dit is het kaartje met t pijltje hahah;)

Bijgevoegde bestanden:

• Ei.jpg
      Ei.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,6 KB
      Weergaven:
      15
  3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik kan er niet echt een eisprong uithalen eerlijk gezegd..
    Nog even afwachten of je ongesteld word en dan ook gaan tempen vanaf dag 1, dat maakt het overzicht wat makkelijker om te bekijken..

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Moet ik idd ook doen van af t begin.
    Maar hoe haal je ergens een ei uit. Ik heb zo veel kaartjes gezien en ik word er nier wijzer van.
    Kan je me uitleggen welke veranderingen je kan zien tijdens je ei

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik heb helaas niet een voorbeeld voor je van mezelf, maar je temperatuur stijgt met gemiddeld 0.3 graden ná de eisprong.
    De temperatuur blijft dan hoger dan tijdens je menstruatie tot je weer ongesteld word, en temperatuur blijft hoog als je zwanger bent..
    Met tempen vind je je ei dus wanneer de eisprong al is geweest, met behulp van ovulatietesten kun je van te voren zien wanneer je ei ongeveer komt.
    Weet niet welke app jij gebruikt, maar wss zal daar of gewoon via google ook wel veel informatie te vinden zijn over tempen.

Het houdt allemaal wat in he, haha.
    Als je het een paar cyclussen gedaan hebt word het vanzelf makkelijker. ;)
    Veel succes en hopelijk komt je ei snel of issie al geweest!
    Gezien je onderschrift zijn jullie al een tijdje bezig dus hopelijk is het snel raak meid!!

6. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Waar t pijltje staat geeft ook aan dat t met in dit geval 0, 4gradwn is gestegen zodoende dat ik dag als me ei het gestempelt. Incl de cervix en een open bmm klopte het plaatje voor mij. Alleen de verwarring is ook dat deze nog een keer met 0, 4graden stijgt en niet lager is geweest dan voor me ei.

Maar idd wat een gedoe zeg hahaha. Maarja ik wacht rustig af. En anders ken ik gewoon naar de h.a gaan

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik denk dat je beter een account kunt aanmaken op FF. Als je daar je temperaturen invult dan geeft hij vanzelf je eisprong aan als je temp 3 dagen hoog is.

Op je kaartje van nu vind ik ook niet echt een duidelijke eisprong in zitten.

Deel Deze Pagina