Hoi allemaal, Ik weet t ff niet meer hoor, even van me afpraten hier.. We zijn bijna een jaar bezig voor ons 1e kindje. 1 juli voor het laatst ongesteld geweest helaas vanmiddag nog steeds een negatieve test Ik had er zo op gehoopt dat het nu toch echt zo was.. Ik heb wel een onregelmatige cyclus maar max. is 47 dagen in het afgelopen jaar, daar zit ik nu dik overheen. Ik voel ook van alles maar dat was de maanden er voor ook, ben er misschien teveel mee bezig. Kan het zijn als je er teveel mee bezig ben dat ook je menstruatie weg blijft? Kan het ook zijn dat je ondanks negatieve testen toch zwanger ben? Ik weet gewoon niet goed wat ik nu doen moet...
Vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Ik weet een beetje wat je bedoeld. zelf nu een week over tijd en nog geen positieve test gehad. Misschien kan je naar je huisarts en vragen of ze kunnen testen via je bloed. Liefs Lara
Het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent, maar erg traag hcg aanmaakt. Dan is een bloedtestje erg handig! Maar het kan ook dat je onbewuste zenuwen kweekt (ben ik nou zwanger of niet?) en dat stelt je menstruatie ook uit. Als ik jou was, zou ik toch even bellen met Ha!
Negatieve testen zijn meestal gewoon betrouwbaar. Bijvoorbeeld stress kan er voor zorgen dat je menstruatie uit blijft. Maar je zegt dat je al vaker een onregelmatige cyclus hebt, en 47 dagen is ook al best lang. Ik zou naar je huisarts en die om advies vragen. Misschien kan je dan iets krijgen om een regelmatige cyclus te krijgen. En je mag sowieso naar de huisarts volgens mij als je een jaar bezig bent en het nog niet is gelukt.