slijm NA eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linda81, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi ,ik heb een vraagje.Zijn er ook dames die een paar dagen na ei nog wat slijmerige afscheiding hebben gehad?
    Ik had de 30ste mijn ei en nu dus nog steeds wat slijm,een beetje nattig zeg maar.
    Sorry voor dit slijmerige vraagje!
    Groetjes Linda :)

2. Elsendem

Elsendem Lid

30 jun 2007
    48
    0
    0
    ja! Ik had mijn ei 23 juni en gisteren had ik ook een wat glazig glibbertje!
    Ik heb ook al daaaaaaagen buikpijn dus ik ga morgen even naar de HA.
    Als het niet gelukt is deze maand wordt ik zaterdag weer ongi.
    Om goed te testen is denk ik nog te vroeg dus ik wacht even af wat de huisarts zegt. Misschien heeft hij een manier om iets eerder te testen...
    heb jij er ook constante buikpijn bij? Alsof je ongi moet worden maar dan net iets milder?

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik breek even in ;)
    Ik heb ook al een paar dagen een constante, zeurderige buikpijn, net geen ongipijnen. Heel raar en hoop eigenlijk dat het met het evt. zwanger zijn te maken heeft...maar dat merk ik pas als ik zondag test en dus nog niet ongi ben dan!

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi Dames,ik heb voor de rest helemaal geen syptomen maar dat had ik met mijn 1ste zwangerschap ook niet.
    Alvast succes met testen!
    Groetjes Linda

5. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hoi Linda, ook ik heb na m'n eisprong nog best wel veel slijm. Alleen is het anders dan rond de eisprong. Dan is het doorzichtig en het lijkt op eiwit. Na m'n eisprong wordt het een soort troebeler...
    Lekker verhaal he :) . Hoop dat het raak voor je is!

Deel Deze Pagina