Dit is ons kamertje : Nou heb ik wel al roze spullen zoals aankleedkussenhoezen, roze ledikantdeken, roze hoeslakens enzovoort. Ook komt er een roze klamboe boven het bedje. Maar wat kan ik nog meer voor leuks? Ik zal wanneer alle meubels opgebouwd zijn de meubels in onze kamer laten zien, iniedergeval wordt de muur achter het ledikantje lichtroze, wat voor muursticker is nou leuk om daar te plakken?
Wij hebben deze muursticker besteld. Wel een ander kamertje, maar kan ook prima bij die van jullie. Blaadjes kan je ook in andere kleuren kiezen! Is trouwens van kek Amsterdam
Ha ha het gaat om een babykamer...toen ik je titel las dacht ik dat het om kindje ging dat Turijn heet!
Ik ben zelf niet zo van de muurstickers. Wij hebben de kamer opgefleurd met mandjes, een vlinder mobile, pompons en haar toekomstige roze loopauto.
Wij hebben deze, maar dan de tekst en plaatjes in het wit. Staat erg leuk en is niet zo heel opvallend...
Als je de muur lichtroze maakt en boven het bedje een klamboe hangt dan breekt dat de muur toch al genoeg? Weet niet hoe groot het is, maar houd persoonlijk niet van drukke babykamertjes. Misschien dan eerder iets op de andere muur? Net waar je van houd, er is zoveel. Een tekst, spreuk, dieren, bepaald tv figuur wat je leuk vind. Zou de sticker kwa kleuren dan niet te druk doen en in de richting houden van wat je al hebt.
Doe inderdaad een fucsia (schrijf ik dat zo?) klamboe. De muur achter de commode is wit met wandplank, dus denk dat ik daar iets maak ja!
Ik ben ook weg van fuchsia! Ik had een zachtroze klamboe, maar de dekentjes en aankleedkussenhoezen juist in fuchsia. Leuk hè een meid