We houden wel van een aparte naam, maar een die wel redelijk nederlands klinkt en niet te zelf bedacht Wat vinden jullie van J.athan? Uitgesproken als Jaathan. Ben benieuwd!!
Bijzonder, je geeft zelf aan dat jullie daarvan houden, dus helemaal leuk! Ik vind het wel veel op Nathan lijken, ook qua uitspraak.
Vind ook dat het veel op Jonathan en Nathan lijkt, maar die namen vind ik allebei wat minder leuk. Andere ideeën zijn ook welkom hoor!
Ik sluit mij aan bij mamameer. Als jullie hier van houden, doen! Ik vind het juist leuk dat het net even anders is dan Nathan. Daar lopen er al genoeg van rond
Ik vind het niet zo'n leuke naam. Jullie zoontje zal altijd zijn naam moeten spellen en zal dan waarschijnlijk zeggen: Jathan, net zoals Nathan maar dan met een "j". Maar als jullie het een leuke naam vinden, dan moeten jullie er natuurlijk gewoon voor gaan.
Dit. Als je niet wilt dat het "te zelf bedacht" overkomt, zou ik het niet doen. Het komt op mij eerlijk gezegd geknutseld over.
Ik vind het ook niks, sorry. Inderdaad veel te gekunsteld en klinkt ook erg boers vind ik. Ik denk nog even verder......
Hier sluit ik me bij aan. Jullie kindje uiteraard dus laat je niet tegenhouden maar ik vind het een beetje teveel geknutseld overkomen.
Ik lees het als J'athan, oftewel Jonathan waarbij letters zijn weggevallen. Vind het ook wat 'onhandig' klinken of zo. Jammer.. Wie weet nog een idee: Bastijn Casijn Davian Diam Dinan Eben Eliam, Elio Elmar Evander Evin Fenno Ferran, Ferren Florijn Ilian Irwan Janoah Javan Jonan Jorian Jurjan Jurriën Kamiel / Camiel Kristan Lander Leander Levijn Livio Maël Marlo Nilan Novan, Nolan Rubin Tibor
Zo heet ook een zoon van Touriya Haoud & Greg Vaughn. Bij hen wordt de naam op z'n Engels uitgesproken (Djee-tuhn) Ik vind hem als Jaa-tan ook best leuk.
Ik blijf de naam wel leuk vinden, maar twijfel nog steeds... Geen goed teken. Heb inmiddels Javan en Jervin aan mijn lijstje toegevoegd. Vooral Jervin vind ik leuk, klinkt stoer en past goed bij de naam van onze dochter. Gelukkig heb ik nog een paar weken