Iemand een idee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabine12, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabine12

sabine12 Niet meer actief

#1 sabine12, 21 okt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2015
    Ik weet even niet meer waar ik aan toe ben.. 5 weken geleden een miskraam gehad. Nu 13 dagen me temperatuur hoger als voor de eisprong, en ook duidelijk een eisprong gehad en positieve ovulatie testen..
    Vandaag een zwangerschap test gedaan maar negatief, ben ik te vroeg met testen of doet me lichaam gewoon gek? Ik heb al een week onder in me rug pijn.. steekjes in me onderbuik, zeurderig gevoel.. gevoelige borsten.. en ga maar door met dingen.. erg moe.. verbeeld ik dan alles? Iemand ervaring na een miskraam? Hoelang kan dit duren? Ik weet het even niet meer...

2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Wanneer positieve ovu dan daar 12-14 dagen bij op tellen dT is jou nod ongeveer

3. sabine12

8 oktober heb ik een knaller gehad.. donderdag, maar de ovulatie testen bleven knallen tot maandag.. kan het hierdoor zijn dat mijn ei later is gesprongen? Maar ik had die donderdag een temp van 36,5.. vrijdag zaterdag en zondag 36,8 en vanaf toen 37... kan het zijn dat mijn ei later is gesprongen?

4. kvdv

kvdv Niet meer actief

wat erg van je miskraam!
    ik heb dezelfde sympt als jou.. ik dacht ook 8 okt. me eisprong te hebben .. sindsdien ook verhoging die niet lijkt te dalen.
    test van gister was negatief..

heel frustrerend dat je lichaam je zo kan laten twijfelen, niet?

hou je me op de hoogte?

liefs

5. sabine12

@kvdv wat grappig.. dus jij zit ook morgen op 14 dpo? Spannend he.. maar bij jou 2e kindje als ik het lees?

Pff bij jou dus ook de test nog negatief.. zou die nu nog positief kunnen worden denk je? Of moeten we al rekening houden met een menstruatie?
    Stom he dat je niet weet waar je aan toe bent..
    Hoelang duurt jou cyclus normaal gesproken dan?

We houden elkaar op de hoogte.. fijn dat je precies weet hoe ik me voel haha!

Deel Deze Pagina