Nog steeds denk ik dat je het niet goed berekend. Op 30 augustus heb je nog een test gedaan omdat je geen bloedverlies meer had. Dan was je dus nog niet ongesteld. Je mag pas de eerste dag van de menstruatie rekenen als je echt flink begint te bloeden. Als je de 30e nog een test deed en je de 31e als eerste menstruatiedag rekent, is je NOD dit keer dus op 27-9. Ik snap echt het gevoel dat je graag zwanger wilt worden! En het duurt allemaal al lang zat. Maar ik zou het zo vervelend voor je vinden als jij over 2 dagen denkt dat je overtijd bent terwijl dit misschien helemaal niet zo is. Ik duim voor een positieve test binnenkort! Hoelang heb je al zo'n keurige cyclus van precies 28 dagen?
Je eerste dag menstruatie tel je vanaf de dag dat bloedverlies goed doorzet. Dus niet een veegje roze of wat bruin maar echt tampon/maandverband werk. Waarschijnlijk was dat ergens in de week van 28 aug dus best kans dat je pas rond 7-10 dpo zit nu. Je weet het nooit precies, ook nooit exact wanneer de eisprong was want bij cyclus van 28 dagen kan dat ook de ene keer op dag 12 zijn en andere keer dag 15. Ik zag dat je nu een heeeel licht streepje hebt toch? Dat zou passen bij 8 dpo ofzo.. hopen dat ie oploopt!