ok misschien beetje rare vraag ik beval in het ziekenhuis en ik wil graag dat er foto's tijdens de bevalling worden gemaakt maar kan je aan personeel die bij je bevalling is vragen foto's te maken bijvoorbeeld een assistent? want ik denk niet dat manlief in staat is om foto's te maken op dat moment
Bij mij greep de gynaecoloog onze camera van tafel, is een spiegelreflex en terwijl ik daar druk bezig was, hoorde ik hem met NooNooman klessebessen over de mogelijkheden van het ding... Even later bood ie aan om een paar foto's te maken.
hahaha geweldig ben je daar druk bezig met je bevalling gaat de gyn over de mogelijkheden van je camera zitten praten
Ik ben op het laatste moment naar het ZH kunnen verkassen en kreeg daar een vacuüm. Dus mijn VK ging mee en de gyn nam de bevalling over. Mijn VK heeft zonder overleg foto's gemaakt van hoe de baby er stap voor stap uitkwam. Achteraf ben ik haar héél erg dankbaar dat ze dat zonder onze aanvraag gedaan heeft. Heb ze nog heel vaak bekeken, gewoon om te geloven dat ons kindje écht uit mij is gekomen! Er zal echt wel een assistent bereid zijn om te helpen. Gewoon vragen, krijg je écht géén spijt van!!
bij mijn eerste was mijn eigen vlos er toevallig (ziekenhuis) en die heeft wat foto's gemaakt van nét na de geboorte. Bij mijn tweede was het ook een ziekenhuis bevalling, maar dat was iets spannender, dus de vlos, gyn en 2 verpleegkundigen hadden de handen vol. Uiteindelijk heeft mijn man wat foto's gemaakt van de eerste momenten en heeft een verpleegkundige vlugvlug een foto gemaakt van vlugvlug de navelstreng doorknippen.
same here, pas toen onze zoon op mijn buik gelegd werd : ooohjah even een fotootje, tijdens de 2e bevalling heeftm ijn zusje foto's gemaakt dat ze geboren is en op mijn buik werd gelegd, zo staat manlief er ook bij op,
Bij ons heeft de verpleegkundige die bij de bevalling was in het zkh, heel veel foto's gemaakt... ook van toen het hoofdje stond en van elk moment daarna... ik dacht eerst iiiieeehhh... maar ben haar nu heel dankbaar... door de vele foto's heb ik bijna een film van de bevalling.
oh mijn kinderen waren na 2 seconden mee met de kinderartsen, dus helaas heb ik niet zulke (mooie) fotos. Lijkt me helemaal super.
bij de 1e heeft manlief de foto´s gemaakt en mn moeder en bij de 2e heeft het verpleegkundig personeel op de OK fotos gemaakt, was een spoed KS. manlief mocht toen ook niet mee naar de OK
mijn man heeft foto's gemaakt toen ze net geboren was, van de bevalling zelf wilde ik absoluut geen foto's..
Bij mij heeft de assistent vlak na de bevalling fotos gemaakt. Maar tijdens de bevalling was ze druk bezig met mij hoor. Vlak erna was er ook niet veel tijd voor aangezien ze de vk moest helpen omdat ik veel bloede etc..
Ik was medisch maar mijn vk kwam na haar dienst nog even bij me kijken. Toen man foto's wilde maken heeft zij het fototoestel van hem overgenomen en foto's gemaakt. In eerste instantie had ik tegen manlief gezegd dat ik geen foto's recht in de roos wilde zeg maar maar vk heeft wel 2 foto's gemaakt van de geboorte zeg maar en ben er achteraf wel blij, maar hou ze wel prive. Verder heeft ze ook foto's gemaakt van toen ze op mijn buik gelegd werd. Daarna werd ze meegenomen door de kinderarts en is mijn man meegegaan met fototoestel en heeft daar wat foto's van gemaakt. Daarna heeft een vpk nog foto's gemaakt van manlief met de kleine en manlief weer toen de kleine voor het eerst aan de borst ging. Dus fototoestel is aardig rond geweest maar ging vanzelf eigenlijk. maar om antwoord op je vraag te geven, ja ik zou het aan een vpk vragen. Hebben ze zeker wel vaker bij de hand.