Ik had vannacht vreselijke steken onderaan mijn buik aan de rechterkant toen ik me omdraaide in bed. Zo erg dat ik wakker van werd en echt au ging roepen. Zal dat bandenpijn geweest zijn? Ik weet nog wel dat dat vreselijk kan steken, maar zo erg kan ik me niet herinneren van mijn vorige zwangerschap. Moet ik me zorgen maken? Heb gisteren qua stresslevel wel een pittige dag gehad zeg maar...
wha wat grappig dat ik dit nu lees want had precies hetzelfde! onderaan je buik zeg maar aan de voorkant van je lies! Ik ben net naar de weekendarts geweest want ik had hier al een paar weken last van maar plaste nu ook bloed! en nu blijk ik een blaasontsteking te hebben en ze hebben ook een vermoeden dat er gruis in de urinelijders zit door de heftige steken en het bloed! Misschien herkenbaar? je kan altijd even in een potje plassen voor de zekerheid sterkte en laat t maar even horen hoe het is afgelopen! kus j
@guppie persoonlijk denk ik wel dat dit je banden zijn, want dit kan echt veel pijn doen. en als je het echt niet vertrouwd ff vk/gyno bellen meid
is bandenpijn idd...ik had dit bij mijn eerste zwschap ook en krijg er nu al af en toe wat last van... Vies gevoel is dat dan he?!
jessy ik had het meer aan de zijkant van mn baarmoeder. Maar ik denk dat ik toch even een plasje laat controleren voor de zekerheid. Heb vanmiddag wel weer een paar plopjes gevoeld dus dat stelt me wel weer gerust!
Ik had het ook al een paar keer en net toen ik me omdraaide om iets te zeggen tegen mijn man klapte ik bijna dubbel.Geen idee wat het zou kunnen zijn. Had al schrik dat er iets losgescheurd was....
Ik heb ook bij mijn zw's bandenpijn gehad. Soms leken het meer op steken, soms meer op een brandend gevoel. Heel lastig en soms ook zo heftig dat ik echt dubbel klapte van de pijn. Vooral de eerste keer dat ik er last van kreeg was schrikken, ik wist niet zo goed waar de pijn vandaan kwam en ik liep met mijn moeder in de stad. Opeens steken en ik kon gewoon even niet meer verder lopen. Later bleek het dus bandenpijn te zijn. Liefss
daar had ik ook last van. Vk adviseerde om met kussen onder mn buik te slapen. Omdat wanneer je op je zij ligt je spieren/banden wel oprekken en wanneer je je dan ineens omdraait die banden een opdonder krijgen. Ik slaap nu met kussen onder mn buik en heb er tot nu toe nog geen last van gehad. Misschien heb je er wat aan??
Hier ook erg veel last van mijn banden. Begon toen ik zwanger was van Eva rond de 20 weken en nu weer, maar wel een stukje pijnlijker. Is ook allemaal al een keertje opgerekt geweest. Zit bij mij ook onderin mijn buik, iets hoger dan mijn lies en soms ook in mijn lies een beetje. En vooral aan de rechterkant. Als ik een tijdje rust heb genomen is het weer zo goed als weg, ik begin de dag dan meestal ook weer fris en fruitig (en eindig halverwege de dag lamlendig op de bank ). Daarom denk ik ook dat het echt mijn banden zijn, omdat het met genoeg rust ook weer weg gaat. En met ineens omdraaien heb ik er ook veel last van, bij Eva nooit last van gehad, maar de keren dat ik er nu last van had was omdat ik me in de auto opeens omdraaide naar Eva . Ik slaap 's nachts trouwens altijd met het voedingskussen, een gedeelte tussen mijn benen en een gedeelte onder mijn buik. Is goed voor je banden en voor je bekken.
Snoopy bij mij doet het dit keer dus ook echt veel meer pijn dan bij Ymke. Toen was het meer een zeurende pijn. Kussen onder mn buik is geen optie, want ik heb amper een buik. Iig absoluut nog niet 1 waaraan je een zwangerschap zou vermoeden...
fijn he.... Heb begrepen dat het elke zwangerschap erger wordt.... idd... draaien in bed....ff uit de auto stappen, niezen... auw, auw, auw..... misschien helpt slapen met een kussen wel... al is het maar dat je niet zo abrupt kan draaien.... want deze bandenpijn is toch vaak door een plotselinge beweging.....
Oh ja, even niet bij nagedacht dat je minder ver bent dan ik Vanmiddag kon ik na lang lopen/waggelen mijn linkerbeen niet meer optillen om in de auto te stappen. Ik moeilijk doen want ik moest en zou normaal instappen . Ben toen maar eerst gaan zitten en toen mijn benen naar binnen gedaan. Ik twijfel soms wel of dit nou alleen mijn banden zijn, of ook mijn bekken. Maar volgens mij voelt je bekken heel anders en gaat die pijn dan ook niet weg na een paar uurtjes zitten. Donderdag toch ook maar even navragen bij de verloskundige.
Dit had ik (onder andere ) ook....en ik had BI..... Zou maandag ff naar de HUISARTS gaan, die kan BI (net als fysio) ook vaststellen...
Oh.... daar schrik ik eigenlijk best wel van... Ik had het laatst met een collega erover die heel veel last van haar bekken had gehad en die had het over een heel ander soort pijn. Daarbij heb ik toen ik zwanger was van Eva dezelfde soort pijn gehad... alleen nu dus een stuk erger. Dat wijt ik dan weer aan het hebben van een kindje, je kan of wil niet altijd meteen je rust nemen. Ik zal maandag de huisarts wel even bellen...