iemand een leuk idee???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dbrgrsmr, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    kom maar op met de ideeen!!!!

hoe meer hoe beter!!

@ shygirl hou me op de hoogte!!

xxx

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik lees ook even mee. Wil zo graag echt iets origineels. Voor mijn vriend hoef ik trouwens niks te bedenken, die wil echt persé samen testen. ;) Hebben jullie mannen dat niet, dat ze erbij willen zijn als je test?

3. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    nee mijn vriend niet volgens mij...hebben het daar niet echt over gehad eigenlijk.

was afg 2 dagen misselijk toen zei hij wel..doe dan een test...toen ik vertelde dat dat nog niet kon wilde hij wel weten wanneer dat dan wel kan.

maar hij weet volgens mij niet zo goed hoe het allemaal werkt, wil hem daar ook niet teveel mee lastig vallen. als hij maar gewoon meewerkt met klussen hou ik de rest wel in de gaten...hihi

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ook ik lees met jullie mee weet eigenlijk nog niet van hoe of wat ben wel al een beetje rond aan het kijken voor als het echt zo ver is
    als ik iets weet zet ik het erbij

5. Zina

Zina Niet meer actief

Ik ga stiekum testen halen en dan op moederdag testen.
    Als ik namelijk mijn ei idd eergisteren heb gehad, zou dat een goede datum zijn om te testen.

Als ik dan getest heb zeg ik tegen mijn vriend: Heb je geen moederdag cadeau voor me gekocht? (en dan een beetje nep boos doen :D)
    Als het kwartje dan nog niet valt vraag ik of ie een ontbijtje voor me wilt maken, idd :D beschuit met muisjes.
    Als het kwartje dan nog niet valt (;)) ga ik hem de hele dag papa noemen.

En ja, het is mogelijk, als ie het dan nog niet door hebt laat ik hem de test wel zien :D

Voor mijn schoonouders (en de rest van de familie) vind ik het nog moeilijk...
    Ik denk dat ik dan een taart laat maken bij de hema met een foto van de positieve test erop. Dat lijkt me wel een orginele manier :D

Mijn eigen ouders vertel ik het pas als het te zien is. Ze staan er toch niet achter. De vorige keer dat ik zwanger was vonden ze dat ik het moest laten weghalen. Ik ben geloof ik nog nooit zo gekwetst geweest! Dus hoe leuk ik het dan breng, het valt toch wel in verkeerde aarde.

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    :$:$:$

7. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey zina waarom zijn je ouders het er niet mee eens?

wat vervelend voor je zoiets moois wil je toch met je ouders kunnen delen lijkt me...

xxx

8. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey miss c waarom stop je niet al eerder met de pil en ga je andere voorbeh middelen gebruiken? kan je lichaam alvast ontpillen!

xxx

9. Zina

Zina Niet meer actief

Ja ik vond het niet echt leuk dat me moeder dat zei.
    Ik ben nu 22 en mijn vriend is 24, ze vond ons te jong enzo.
    Ze bleef er echt op aandringen. Ik ben zo kwaad geworden!
    Als ze dat al van mijn ongeboren kind denkt, wat denkt ze dan niet van mij! Ik kan er nog steeds kwaad om worden, aan de andere kant kan ik er ook wel om janken.
    Mijn vriend is helemaal klaar met mijn ouders, ook omdat mijn ouders nou niet echt aardig tegen mij zijn.

We zouden met mijn verjaardag naar turkije maar dat ging niet door. Ik had mijn ouders al begin maart laten weten dat ze welkom waren, omdat we dus niet gingen.
    Krijg ik de 24e een kaart van mijn moeder, veel plezier in Turkije.
    Ze is dus totaal niet met mijn leven bezig.
    Geen belletje, geen cadeautje niks! En dat te bedenken dat ik altijd bakken met geld heb uitgegeven aan haar verjaardag!
    Ik heb nu nog steeds niks van der gehoord.
    Leuke moeder heb je dan :(

10. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

hahaha dames ik zit hier ook steeds over te fantaseren maar als ik het mijn vriend vertel schrijf ik een leuke tekst op mijn buik en voor de opa's en oma's koop ik een boek " opa ik vind je lief "en dan heb je er ook nog eentje met " oma ik vind je lief" en dan schrijf ik er iets leuks in! weet nog niet of ik kan wachten met vertellen totdat we een echo hebben gehad haha!
    maar eerst maar eens wachten totdat het zover is!

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    whahaha we hebben 1 gedachte! ik dacht er toevallig net aan... vanavond is ff met m'n mannetje over hebben!

12. Zina

Zina Niet meer actief

Ja ik wacht ook met het vertellen aan de famillie tot ik mijn eerste echo heb gehad! Dan weten we zeker dat het goed zit.

13. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    jeetje zina wat erg voor je....22 en 24 dat valt toch best mee!

zijn er dingen gebeurd in je familioe waardoor de band met je moeder zo is geworden?

veel sterkte ermee!!

xxx

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    #34 miss C, 2 mei 2010
    Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  15. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    miss c...waarom willen jullie eigenlijk in aug beginnen? heb je daar een speciale reden voor?

als jullie het allebij graag willen waarom niet nu al? duurt vaak toch nog een aantal maanden voordat t raak is!

xxx

16. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey miss c wat leuk!!!

maar inderdaad dan in 2 kleuren!!

17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik zal een lang verhaal kort maken!
    we zouden eigenlijk op 07.08.09 trouwen&met de pil stoppen maar omdat mijn moeder 5 weken voor ons huwelijk overleed hebben we dit allemaal opgeschoven naar dit jaar we trouwen nu op 06.11.10 maar ik vond dat te lang duren ivm de pilstop toen heb ik (natuurlijk later wel in overleg) besloten om op de dag van de ondertouw de pil de deur uit te doen, en dit wordt op 06.08.10
    (wou eigenlijk eerst op 07.08.10 in ondertrouw maar helaas das op zaterdag)

18. Zina

Zina Niet meer actief

Dankje!
    Ja er zijn meerdere dingen aan de hand. Maar het belangrijkste is denk ik dat ik wel een gewenst kind ben, maar toch ook weer niet.
    Mijn moeder was erg blij met een meisje. Alleen ben ik voor een meisje erg jongensachtig. En ze had liever een meisje meisje gehad.
    Dus dat heeft nooit geklikt. Daarnaast heeft mijn moeder ook niet een al te beste opvoeding gehad, dus ja... Wat je niet geleerd wordt, kan je zelf ook niet.

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Zina; wat erg zeg! Kan me er niks bij voorstellen, ik heb een hele fijne band met mijn moeder...Misschien dat jouw moeder geen goed voorbeeld heeft gehad, maar dan kun je er natuurlijk altijd nog voor kiezen om het zelf anders te doen. Wil niet over haar oordelen want ik ken haar niet, maar ik vind het geen excuus. Gelukkig laat je je niet door haar beïnvloeden en gaan jullie toch voor een tweede kindje, knap van je!

20. Zina

Zina Niet meer actief

Heey bibi, nee ik laat me echt niet beinvloeden!
    Ik wil een zo goed mogenlijke moeder zijn, met alle liefde die ik in me heb. Maar we gaan trouwens voor ons eerste kindje :)
    De zwangerschap waar ik het over had is helaas uitgelopen in een vmk (zie cyclus) Dus daar was mijn moeder ook nog blij om.

Deel Deze Pagina