Maar nou wat positiefs! Ik kan wel supergoed met mijn schoonmoeder! Dat scheelt een heel stuk! (ook met mijn schoonvader trouwens hoor) Ze neemt regelmatig leuke dingetjes voor de baby voor me mee. (die er nog niet is) Zo had ze laatst 2 superleuke slaapzakken van nijntje meegenomen, 1 voor een jongen en een voor een meisje! Mijn schoonmoeder heeft ook zelf een kinderopvang, dus ik kan in alles wat ik gemist heb, super veel van haar leren! Ook hielp mijn vriend altijd mee, dus die is ook heel goed met kinderen. Ook kan ik heel goed opschieten met mijn buurvrouw. Zij is een beetje mijn suregaat (als je dat zo schrijft) moeder. We lijken heel veel op elkaar en kunnen ook heel goed samen. Ze noemt me ook altijd haar dochter, en zo voelt het ook.
Fijn dat je wel iemand hebt waar je terecht kan Zina! Heel veel succes en ik geloof dat jij je prima gaat redden!
Ik zie hier een hoop leuke ideetjes voorbij komen zeg! Ik had eerst het idee om speentjes met 'I Love opa' en 'I Love oma' te kopen voor mijn ouders en schoonouders maar ik zit te twijfelen.. Mijn moeder belde me afgelopen week op dat mijn broer en schoonzus op visite kwamen met taart en champagne,ze dacht echt dat ze dus gingen zeggen dat er een kindje op komst was maar dat was dus niet het geval. In Belgie is het blijkbaar normaal om bij de taart een glas champagne te drinken,zonder speciale gelegenheid.. Dus jullie raden het misschien al... Zou het dan niet leuk zijn als ik,als ik zwanger ben, dus ook met een taart en champagne op visite ga bij mijn ouders en kijken of ze het doorhebben? Leek mij wel een goeie Voor mn schoonouders dan gewoon de speentjes Aan mn vriend vertel ik het gewoon meteen of we testen de volgende keren samen! (Hopelijk hoeft het nog maar 1 keer)
Mijn vriend heb ik meteen de test laten zien. De rest weet het nog niet, dinsdag hebben we de tweede echo en daarna gaan we het vertellen, ofnee, wij vertellen niets...... Onze dochter heeft een mooi shirt met GROTE ZUS erop aan! Ben benieuwd of ze het door hebben.....
Zina: Heftig allemaal zeg, maar jij wordt vast en zeker een geweldige moeder. Jullie staan hier zo achter en ik hoop dat het dus ook snel zo mag zijn. Gelukkig heb je andere lieve mensen om je heen, maar makkelijk is het niet lijkt me. Ik kan me er niets bij voorstellen, ben erg close met mijn ouders. Ik heb mijn ouders en zus (enige die het nu weten) laten weten dat ik in verwwachting ben dmv een shirtje. Geel shirtje, zwitsal baby erop en geschreven:"Ik ben zo blij, want er zwemt een baby in mij". Langsgegaan en gewoon nonchalant gaan zitten, maar ze hadden het snel door. En waren flink verrast. Zo zou ik het ook doen bij de rest als alles na 12 weken goed zou zijn.
voor mijn man heb ik een speentje gekocht met een knuffel eraan... deze krijgt ie ingepakt natuurlijk... opa's en oma's krijgen een kinderbestekje.. en een kaart met daarin een gedichtje... en daarbij wil ik een gebakje maken met muisjes... ook de broers en zussen... krijgen een gebakje nu maar hopen dat we snel zwanger zijn groetjes
Ik heb een t-shirtje voor mijn vriend gekocht met de tekst: Papa`s kanjer (maat 50). Zo cute. En voor mijn ouders en schoonouders weet ik het nog niet. Dus blijf hier ook gezellig even meelezen.
hey zina wat fijn dat je verder wel mensen om je heen hebt die blij voor je zijn en je geluk mee kan delen! ik heb zelf geen moeder meer maar gelukkig wel een goede band met mijn vader en ook met mijn schoonouders! @miss nanda zo'n shirtje vind ik ook een super leuk idee!! xxx
Ik had ook altijd van die ideeën en fantasieën, maar ik heb er nu helemaal niks aan... Ik wilde mijn man altijd het boek geven "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" Maar dat vind ik nu niet echt gepast meer, nu er behandelingen voor nodig zijn. Het interesseert me eigenlijk ook niet hoe ik het vertel, als ik het nu onderhand maar eens kan vertellen
jeetje saskia wat vervelend...begrijp het heel goed dat t dan niet meer uit maakt hoe je het verteld, je bent dan natuurlijk allang blij als het mag lukken! ben zelf nog maar net bezig en vind het gewoon leuk om er over te fantaseren...maar daarentegen ben ik nu ook al wel eens bang dat het ons niet gegunt is terwijl daar nog geen reden voor is, maar denk dat een heleboel vrouwen die angst hebben. hoop echt voor je dat je snel zwanger mag worden! ik zal voor je duimen iig! xxx
Thanks meid! Die angsten zijn normaal, volgens mij is iedere vrouw daar bang voor. Was ik ook vanaf het begin al. Bij mij komt het helaas ook nog eens uit, maar bij de meesten gelukkig niet hoor. En fantaseren is alleen maar leuk, vooral blijven doen hoor!!! Stiekum zoek ik iedere maand in gedachten de allereerste kleertjes uit haha Ik hoop dat je snel je ideetjes uit kunt voeren!
Als ik ga testen doe ik dat alleen, en dan zou ik de positieve test inpakken en geven. &daarnaast iets met I Love Papa erop!
Hey Dbrgrsmr, Weet je wat een leuk idee is als je eenmaal zwanger bent. Als je je eerste echo hebt gehad deze dan kopieëren en in een fotolijste doen en deze dan weer aan je schoon/ouders geven. Hoop dat je er wat mee kan? Groetjes
hey wondertje dat is ook een super idee...hoop alleen dat ik zo lang kan wachten met vertellen, maar anders vind ik dat wel errug leuk! bedankt! xxx
Hallo dames, Ik heb nog een idee..... Wij hebben net een puppy. Mensen vinden het dus leuk om foto's te zien van onze hond. Als ik nou een foto maakt van de posi test. En dan de foto's van de hond aan de ouders laat zien op de tv, dat dan ineens de test ertussen zit. Grtjs ShyGirl